۱۴۰۳ بيست و پنجم ارديبهشت - 09:59 ب.ظ

محسن چاوشی با شعری از مولانا به خندوانه می‌رود

محسن چاوشی با شعری از مولانا به خندوانه می‌رود
نوای فارس- سجاد مالمیر: محسن چاوشی خواننده محبوب موسیقی کشور که تا کنون حضور موفقی در عرصه تیراژخوانی سینما و شبکه نمایش خانگی داشته است، در جدیدترین فعالیت تیتراژخوانی خود قطعه‌ای را برای برنامه محبوب خندوانه می‌سازد.
چاوشی همواره از فصل یک برنامه خندوانه مد نظر رامبد جوان است و جوان بارها در برنامه خود از این خواننده سرشناس کشور صحبت می‌کند. این دو ستاره هنر کشور اخیراً با یکدیگر گفت‌وگویی داشتند که در آن رامبد جوان از چاوشی درخواست کرد به خندوانه بیاید اما از آن‌جایی که چاوشی هیچ‌گاه به هیچ برنامه تلویزیونی نمی‌رود، راضی شد که به جای حضور در این برنامه، اثری متناسب با حال و هوای خندوانه به علاقه‌مندان این برنامه تقدیم کند که البته قطعه چاوشی یک موسیقی شاد نخواهد بود.

فصل چهارم برنامه پر مخاطب خندوانه از ابتدای ماه ربیع‌الاول در شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود و در قسمت ابتدایی آن از اثر جدید محسن چاوشی با شعر حضرت مولانا رونمایی خواهد شد. چاوشی پیش از این نیز چندین اثر شنیدنی با اشعار مولانا تولید کرده و هر کدام از جذابیت‌ خاص خودشان برخوردارند.
موسیقی میانی و تیتراژ فیلم سینمایی سنتوری، تیتراژ ابتدایی برنامه تحویل سال با اجرای احسان علیخانی، تیتراژ فیلم سینمایی لامپ صد و آنونس، موسیقی میانی و تیتراژ سریال شهرزاد از فعالیت‌های قبلی چاوشی در حوزه تصویر بوده که اکثر آن‌ها در میان مخاطبان موسیقی محبوب شده‌اند.

همچنین در چند روز آینده یک قطعه موسیقی مناسبتی به نام "دل خون" از چاوشی منتشر می‌شود که برای سیدالشهداء (ع) و واقعه تلخ عاشورا خوانده شده و حال و هوای بسیار لطیف و احساسی دارد. شعر این اثر را حسین صفا سروده و تنظیم آن برعهده شهاب اکبری است. در روزهای آتی نماهنگ این اثر موسیقی نیز توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q