۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 03:24 ق.ظ

آلبوم صوتی و تصویری «آنپلاگد» سیروان خسروی سه‌شنبه‌ منتشر می‌شود

آلبوم صوتی و تصویری «آنپلاگد» سیروان خسروی سه‌شنبه‌ منتشر می‌شود
نوای فارس - سجاد مالمیر: اولین آلبوم تصویری سیروان خسروی که شامل چند ویدئو اجرای زنده و چند موزیک ویدئو می‌باشد، سه‌شنبه دوم آذر ماه به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

سیروان خسروی در مورد این آلبوم گفت: این آلبوم شامل یک دی‌وی‌دی تصویری از کنسرت آنپلاگد، ویدئو کلیپ‌های منتشر شده و پشت صحنه این ویدئوها می باشد. همچنین یک نسخه صوتی از کنسرت آنپلاگد به همراه یک دفترچه از عکس‌های این کنسرت نیز همراه با دی‌وی‌دی تصویری منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایده انجام کنسرت آنپلاگد از سال‌ها پیش در ذهنم بود تا این‌که 2 سال پیش تصمیم گرفتیم که آن را با حمایت برند «اکس» به سرانجام برسانم. وقتی‌که ایده این کنسرت مطرح شد، قرار شد که یا آن‌را به طور کلی فراموش کنیم و یا آن را در حد استانداردهای روز دنیا انجام دهیم و از موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته‌بندی و شیوه معرفی و تبلیغات حرفه‌ای در بالاترین سطح ممکن بهره ببریم.

خواننده و آهنگساز آلبوم «آنپلاگد» خاطر نشان کرد: از آن‌جا که هیچ‌وقت نخواسته‌ام کارهایم «باری به هر جهت» باشد و احترام به مخاطبان را احترام به خودم می‌دانم، برای تولید و آماده‌سازی و انتشار این اثر، زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی صرف کردم. در قسمت موسیقی این کنسرت، کاوه یغمایی‌ِ بزرگ، تنظیم ارکستر سازهای زهی را انجام داد و تنظیم گروه پاپ نیز بر عهده من بود و اعضای این ارکستر با اجرای بی‌نظیرشان آن را به سرانجام رساندند.

سیروان در پایان گفته‌هایش به کیفیت بسته‌بندی آلبوشم اشاره کرد و افزود: امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت و متفاوت، آغازی باشد برای کنار گذاشتن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌ کیفیت و دم‌دستی که در موسیقی ما وجود دارند و یکی از مهم‌ترین دلایل افت فروش آلبوم‌ها می‌شوند.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q