۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 08:16 ق.ظ

برج میلاد نهم دی‌ماه میزبان گروه موسیقی محلی «رستاک»

برج میلاد نهم دی‌ماه میزبان گروه موسیقی محلی «رستاک»
نوای فارس - سجاد مالمیر: گروه موسیقی محلی «رستاک» تازه‌ترین کنسرتش را در تاریخ پنج‌شنبه 9 دی‌ماه پیش از انتشار چهارمین آلبوم رسمی خود طی دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.

«رستاک» از با سابقه‌ترین گروه‌های موسیقی پس از انقلاب است که فعالیت خود را در تابستان سال ۱۳۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی آغاز کرد و طی دو دهه اخیر 3 آلبوم موسیقی نواحی و ده‌ها کنسرت موسیقی در ایران و خارج از ایران برگزار کرد. این گروه اکنون روزهای پرکاری را می‌گذراند و ضمن اجرای زنده در برج میلاد، به انتشار چهارمین آلبوم رسمی خود نیز فکر می‌کند.

چهارمین آلبوم رسمی گروه موسیقی «رستاک» به نام «میان خورشیدهای همیشه» زمستان امسال در دوقالب صوتی و تصویری توسط شرکت هنراول منتشر می‌شود که کارگردانی بخش تصویری آن بر عهده فواد صفاریان بوده و آهنگسازی و تنظیم قطعات نیز تماماً بر عهده خود گروه «رستاک» است. در این آلبوم گروه «رستاک» قطعاتی به زبان‌های بلوچی، کرمانی، شیرازی، کردی، شوشتری، آذری و بندری اجرا کرده است.

اعضای گروه موسیقی رستاک را سیامک سپهری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، فرزاد مرادی (خواننده، نوازنده دوتار، سه‌تار، قوپوز و تارباس)، بهزاد مرادی (خواننده، نوازنده دف، دهل، نقاره و کوزه)، اکبر اسماعیلی‌پور (تار)، محمد مظهری (کمانچه)، یاور احمدی‌فر (دف، دایره، دهل و پیپه)، سارا نادری (دوتار، سه‌تار، رباب، نقاره و تنبک)، نگار اعزازی (دف، دایره و دهل)، امید مصطفوی (تنبک، ضرب و تمپو)، صبا جمالی (قانون)، یاسر نوازنده گرجی (بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی)، مائده دوستی (کمانچه آلتو)، بیتا قاسمی (قیچک باس)، فرزاد خورشیدسوار (دف، دایره و دهل) و سپهر سعادتی (کنترباس) تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی «رستاک» در تاریخ 9 دی‌ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از هم‌اکنون در سایت www.84200.ir آغاز شده است
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q