۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 04:52 ب.ظ

کنسرت بزرگ خواننده مسلمان در دبی برگزار می‌شود جزئیات حضور ایرانی‌ها در کنسرت «سامی یوسف»

جزئیات حضور ایرانی‌ها در کنسرت «سامی یوسف»
نوای فارس: ستاره مسلمان موسیقی پاپ جهان کنسرت بزرگ خود را در دبی روی صحنه می برد.

بنا به اعلام سایت رسمی سامی یوسف این خواننده مسلمان در تاریخ 26 آذر 1395 در دبی و سالن مجلل «اپرا» واقع در Down Town به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا برای نخستین بار در نزدیک ترین نقطه به هموطنان ایرانی‌اش به اجرای برنامه بپردازد که به علت زمان و شرایط  برگزاری این برنامه، مناسبترین مکان برای حضور ایرانی‌ها در این کنسرت است.

بلیط این کنسرت در چهار تیپ VIP - A - B - C  به فروش می‌رسد و امکان مشاهده تمرین اختصاصی و ملاقات با سامی یوسف و تیم همراه  نیز به عنوان «امکان ویژه» برای این کنسرت در نظر گرفته شده است که در روز قبل کنسرت یعنی پنچشنبه ۲۵ آذر ماه برگزار خواهد شد.

برنامه گذاران این اجرا با توجه به اهمیت این کنسرت برای ایرانی ها که مایل به دیدن این کنسرت هستند، پس از پیگیری های متعدد توانسته اند با یک آژانس مسافرتی هماهنگی های لازم را انجام دهند که تمامی پیگیری‌ها از جمله تهیه ویزا - بلیت رفت و برگشت و هتل- توسط این شرکت خدمات مسافرتی فراهم شده است که علاقمندان می توانند از طریق سایت رسمی این خواننده نسبت به تهیه بلیت این کنسرت اقدام نمایند.

همچنین پس از پیگیری های فراوان امکان فروش رسمی آثار سامی یوسف، هنرمند بین‌المللی جهان اسلام در ایران فراهم شده است.

آثار اورجینال خواننده جهانی مسلمان، سامی یوسف از این پس به صورت رسمی در ایران به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به آثار این خواننده مسلمان، می‌توانند آثار اورجینال وی را به صورت فیزیکی و دیجیتالی، از طریق «فروشگاه رسمی فارسی سامی یوسف» خریداری کنند؛ این فروشگاه، آثار سامی یوسف را به صورت کاملا رسمی و تحت نظر وبسایت اصلی سامی یوسف به فروش می‌رساند.

این هنرمند بریتانیایی ایرانی‌تبار که بیش از یک دهه از فعالیت وی در عرصه موسیقی اسلامی و معنوی می گذرد، نخستین آلبوم خود با عنوان «المعلم» را در سال ۲۰۰۳ روانه بازار کرد؛ «امت من»، «هرکجا که هستی»، «سلام»، «مرکز»، «ترانه‌های راه» و «برکت»، عناوین دیگر آلبوم‌های این ستاره موسیقی جهان اسلام به شمار می‌رود.

فروش رسمی آثار سامی یوسف در ایران پس از سال‌ها انتظار علاقه‌مندان به آثار این خواننده بین‌المللی، می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در ارتباط وی با سرزمین مادری‌اش قلمداد شده و نویدبخش حضور وی در ایران باشد.

سامی یوسف (با نام اصلی سیامک برنجان) زاده ۳۰ تیر در تهران، تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده ساکن در بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. وی یکی از دو فرزند بابک رادمنش (با نام اصلی فیروز برنجان) ترانه سرا و موزیسین ایرانی است. سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است. او از سوی مجله تایم آمریکا به عنوان «بزرگترین ستارهٔ پاپ اسلام» و از سوی مجله گاردین انگلستان «ستاره پاپ مقدس»معرفی شده‌است.

این خواننده ایرانی الاصل و بین‌المللی جهان اسلام، امسال هفتمین آلبومش را با عنوان «برکت» منتشر و راهی بازار بین‌المللی موسیقی کرده است.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q