۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 07:45 ق.ظ

دومین اجرای رسمی سیامک عباسی حال و هوای زمستانی کنسرت سیامک عباسی در واپسین روزهای پاییز

حال و هوای زمستانی کنسرت سیامک عباسی در واپسین روزهای پاییز
نوای فارس – مهرنوش گرمابی : بسیاری از فعالان و اهالی موسیقی کشور سال 1395 را سالی  پربار برای موسیقی کشور می دانستند و معتقد بودند در سال جاری چهره هاي  جوان و موفقی  به جمع خوانندگان کشور اضافه خواهند شد. پیش بینی  که با حضورخوانندگانی همچون سیامک عباسی خالق آلبوم «خوشبختیت آرزومه» میسر شد.

سیامک عباسی خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ  پس از برگزاری نخستین کنسرت رسمی خود در روزهای پایانی تابستان سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران که با استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان به موسیقی مواجه شد .این روزها در تدارک دومین اجرای رسمی خود در25 آذر ماه 1395 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران  به سر می برد و به این بهانه گفت و گوی کوتاهی را با این خواننده خوش آتیه ترتیب داده ایم.

 سیامک عباسی خواننده آلبوم «خوشبختیت آرزومه» از برنامه های ویژه خود و گروهش برای کنسرت پیش رو خبر داد و عنوان کرد حال و هوای این کنسرت به شدت زمستانی خواهد بود.

 وی همچنین در مورد رپرتوآر کنسرت آینده خود نیز این گونه توضیح داد : در این کنسرت قصد دارم  مطرح ترین قطعات خودم را که در چند ماه گذشته  منتشر شده است و به دلیل برخی محدودیت ها در کنسرت اول موفق به اجرای آن ها نشدیم از جمله «عشق دور»، «دریاچه نمک» و«دلفریب»و... را اجرا  كنم.

 عباسي اضافه كرد: من در حال حاضر قطعات آماده بسیاری برای انتشار دارم و تصمیم دارم در فواصل زمانی مشخص آثارم را به گوش علاقمندان به موسیقی ام برسانم. در روز های گذشته نیز موزیک ویدئو قطعه «دچار» را منتشر کردم و این قول را می دهم که در هفته آینده با انتشار یکی از بهترین و شنیدنی ترین آهنگ هایم  مخاطبانم را سورپرایز خواهم کرد.»

وي همچنين همچنین از برگزاری تور کنسرت های زمستانی خود در آینده نزدیک خبر داد و افزود: «پس از برگزاری کنسرت های تهران به زودی تور کنسرت ها ی زمستانی  را در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، شیراز، رشت، بندر عباس، اهواز، اراک و...  را آغاز خواهیم کرد.»

علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند به سامانه اینترنتی www.84200.ir  مراجعه فرمایند.

 
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q