۱۴۰۳ سي فروردين - 11:37 ب.ظ

کنسرت «پردگیان باغ سکوت» 14 و 15 دی‌ماه به تالار وحدت می‌آید

کنسرت «پردگیان باغ سکوت» 14 و 15 دی‌ماه به تالار وحدت می‌آید
نوای فارس – سجاد مالمیر: تور جدید کنسرت «پردگیان باغ سکوت» با هنرمندی کیهان کلهر نوازنده برجستۀ کمانچه با چند اجرا در شهرستان‌ها در تاریخ 14 و 15 دی‌ماه به تالار وحدت می‌رسد.

«پردگیان باغ سکوت» از جمله کنسرت‌های پرطرفدار کیهان کلهر کمانچه‌نواز مطرح کشورمان است که از ابتدای سال جاری در چند شهر ایران از جمله شیراز، بوشهر، اصفهان، بندرعباس و... برگزار شد و نهایتاً در اردیبهشت و خردادماه به تالار وحدت رسید. این کنسرت طی دو اجرا در اردیبهشت و 7 اجرای کم‌سابقه در هفته اول و دوم خردادماه در تالار وحدت برگزار شد.

به‌زودی تازه‌ترین تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» با چند اجرا در شهرستان‌ها شروع خواهد شد و پس از آن دوباره کیهان کلهر به همراه سه نوازنده دیگر در پایتخت به روی صحنه می‌روند. «پردگیان باغ سکوت» را کیهان کلهر با همراهی «نوید افقه» نوازنده تنبک، «علی بهرامی‌فرد» نوازنده سنتور و «هادی آذرپیرا» نوازنده تار برگزار خواهد کرد.

تا کنون رپرتواری از قطعاتی که قرار است در کنسرت «پردگیان باغ سکوت» اجرا شود، منتشر نشده ولی به احتمال زیاد برخی از قطعات کنسرت‌های قبلی در این اجراها نیز تکرار خواهند شد. قطعه «سرمست» به آهنگسازی علی بهرامی‌فرد، قطعه «پریشان» ساخته هادی آذرپیرا، قطعه با کلام «عیبت مه گین» با شعر جهانبخش پازوکی و صدای کیهان کلهر و قطعه «طرقه» برخی از معروف‌ترین آثاری بودند که در کنسرت‌های خردادماه اجرا شدند.

اعضای 4 نفره مجموعه کنسرت‌های «پردگیان باغ سکوت» ابتدا در تاریخ 20 و 21 آذر به شهر شیراز رفته و در تالار حافظ این شهر به روی صحنه خواهند رفت و سپس این کنسرت خود را در تاریخ 23 آذرماه در سالن سينما شهيد آوينی شهر بوشهر تکرار خواهند کرد. این نوازندگان در نهایت در تاریخ‌های 14 و 15 دی‌ماه به تهران می‌آیند و از رأس ساعت 21:30 در تالار وحدت دو کنسرت خود را برگزار می‌کنند. بلیت‌فروشی دو کنسرت «پردگیان باغ سکوت» در تالار وحدت از شنبه 13 آذرماه ساعت 14 در سامانه www.tiwall.com آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است که شرکت «خوش نوش جهان» نماینده انحصاری قهوه «لاواتزا» ایتالیا حامی مالی این مجموعه کنسرت‌ها خواهد بود.  
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q