۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 03:28 ب.ظ

یازده و دوازده دی‌ماهکنسرت گروه «دال» در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد

کنسرت گروه «دال» در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد
نوای فارس: کنسرت زمستانی گروه «دال» در  تهران برگزار خواهد شد. خالقان آلبوم «گذر اردیبهشت» طی روزهای یازده و دوازده دی‌ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌روند و با دوستدارانشان خاطره‌بازی خواهند کرد. فروش بلیت‌های این اجرا از روز شنبه سیزدهم آذرماه آغاز شده و علاقه‌مندان  برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی و مراکز فروش مراجعه نمایند. اجرای آینده گروه «دال» در حقیقت تمدید کنسرت شهریورماه محسوب می‌شود. آنها روز 27 شهریور در تالار وحدت روی صحنه رفتند و آن کنسرت با وجود استقبال بسیار خوب مخاطبان و فروش سریع بلیت‌هایش، به دلیل فشردگی برنامه‌های تالار تمدید نشد.

همچنین با وجود علاقه‌مندی گروه «دال» و درخواستی که برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر داشتند آنها امسال به دلیل مشکلات عدم حضور کامل گروه در آن بازه زمانی،  فرصتی برای دیدار با مخاطبانشان در جشنواره ندارند.

یکی از نکات اجرای گذشته گروه «دال» که مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت، کارگردانی و طراحی متفاوت استیج بود. به همین دلیل این روزها تیم اجرایی و دست‌اندرکاران کنسرت «دال» در حال برنامه‌ریزی برای جلوه‌های بصری متناسب با قطعات رپرتوار هستند. این بار هم همانند اجرای قبلی، «رضا موسوی» وظیفه کارگردانی برنامه را بر عهده دارد و طراحی اتفاقات کنسرت آینده «دال» را آغاز کرده است. از سوی دیگر در کنسرت قبلی این گروه، «کیان پورتراب» به عنوان خواننده مهمان روی صحنه حاضر شد و حال باید دید اعضای «دال» برای بخش موسیقایی اجرای دی‌ماه خود چه سورپرایزهایی را تدارک دیده‌اند.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q