۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 02:09 ق.ظ

گزارش نوای فارس از کنسرت علیرضا طلیسچیصدای دهه هشتاد موسیقی پاپ بالاخره به استیج میلاد رسید

صدای دهه هشتاد موسیقی پاپ بالاخره به استیج میلاد رسید
نوای فارس: علیرضا طلیسچی خواننده دهه هشتاد موسیقی پاپ ایران که به تازگی با آلبوم «دقیقه هام» به مارکت موسیقی بازگشته است بالاخره پس از مدت ها انتظار کنسرت بزرگ خود را طی 2 سانس در تاریخ 14 آذرماه 95 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.

علیرضا طلیسچی که اولین کنسرت خود را به روی صحنه می برد و از اولین قطعه ای که از تو شنیده شده بود حدود 10 سال می گذشت مابین قطعات با طرفدارانش با بغض گپ میزد؛ وی اظهار داشت: مرور خاطرات قدیمی برام جالبه ، زمانی که قطعه ها رو ساختم و همیشه اونموقع به چیزی که الان روبرومه فکر میکردم و الان برام غیر عادیه

«حقمه» قطعه ابتدایی بود که علیرضا طلیسچی با تسلط کامل آن را اجرا کرد ، در ادامه قطعه شاد «منو دریاب» شور و حال خاصی در سالن ایجاد کرد, «اتفاقی دیدمت» قطعه بعدی بود و طلیسچی در پایان این قطعه از اینکه هنگام اجرا اشکش در نیامده است ابراز خوشحالی کرد.

نوبت به قطعه اصلی آلبوم جدید یعنی «دقیقه هام» رسید و پس از آن قطعه «وقتی هستی» اجرا شد.

«زخمای من» قطعه بعدی بود که بالاخره باعت شد بغض طلیسچی بشکند و این قطعه را می توان یکی از احساسی ترین قطعات اجرا شده قلمداد کرد که با اشک های این خواننده همراه بود. «رد داده بودی» , «به خودم بد کردم» , «حلقه» , «اگه بدونی» , «روبروی من» و «سیاه» قطعات بعدی بودند که از میان قطعات قدیمی انتخاب و اجرا شدند.

اعضای گروه طلیسچی در این کنسرت را علی ثابت «تنظیم کننده قطعات» و رهبر اکستر، بابک مالکی فر، عمادرضا نکویی، فرید سلامت، اشکان پورپناهی، کامیار عبدی، مجتبی کشاورز، امیربهادر دهقان، علیرضا جعفریه تشکیل می‌دادند.

علی ایلیا، محسن افشار، شیث ر ضایی، عماد طالب زاده، آرش پاکزاد، سوگل طهماسبی، علی لهراسبی، فرزان حسن وند و ... از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی – هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور به روی صحنه رفت.

در ادامه عکس های مرضیه امیری از این کنسرت را ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q