۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 11:18 ب.ظ

پس از استقبال از کنسرت «قلم را بچرخان»کنسرت اشکان خطیبی تمدید شد

کنسرت اشکان خطیبی تمدید شد
نوای فارس: با اتمام بلیت های شب نخست کنسرت «Rock The Pen» (قلم را بچرخان)، این اجرا برای دو سانس دیگر و این بار در سالن پردیس چارسو تمدید شد.

پس از استقبال از کنسرت 20 آذر «Rock The Pen» و اتمام بلیت‌های این برنامه، برگزارکنندگان این کنسرت تصمیم به تمدید آن برای دو سانس دیگر این بار در سالن پردیس چارسو گرفتند.

اشکان خطیبی با بیان این موضوع گفت: «از آنجایی که این کنسرت به نوعی مخاطب خاص دارد که علاقمند و پیگیر موسیقی راک در دوران طلایی‌اش است، استقبال از این اجرا باعث شده انرژی زیادی برای تمدید دوباره آن بگیریم و معتقدیم که این قشر مخاطب برای این قبیل اجراهای نوستالژیک، با دل و جان به سالن کنسرت می‌آید.»

اشکان خطیبی به همراه گروهش در این کنسرت، قرار است با اجراى آثارى از رولينگ استونز، پينك فلويد، بيتلز، دورز، جانى كش و...، «تاثير موسیقى راك بر طراحى و ايده پردازى» را روی صحنه ببرد.

اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سروش عدل (گيتار الكتريك و اكوستيك)و بردیا امیری (درامز) اعضای گروه برای این اجرا هستند که در کنار اشکان خطیبی (خواننده) به اجرای برنامه خواهند پرداخت. سهيل دانش اشراقى به عنوان طراح ديجيتال پينتينگ در طول اجرا طراحى و ايده پردازى خواهد كرد.

بلیت های سانس های تمدیدی این کنسرت که در تاریخ 24 آذر در پردیس چارسو در دو سانس 20:30 و 22:30 برگزار خواهد شد، از ظهر دیروز از طریق سایت های معتبر به فروش می رسد. 
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q