۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 01:45 ب.ظ

در شب پرشکوه و خاطره‌ساز سالن تئاتر مستقلاشکان خطیبی صدای بزرگترین خوانندگان تاریخ موسیقی شد

اشکان خطیبی صدای بزرگترین خوانندگان تاریخ موسیقی شد
نوای فارس - مهدی خان محمدی: نخستین اجرای زنده و مستقل اشکان خطیبی به عنوان خواننده در تاریخ شنبه 20 آذرماه با استقبال باشکوه و خارج از ظرفیت تعداد زیادی از مخاطبان موسیقی در سالن تئاتر مستقل تهران برگزار شد.


سالن تئاتر مستقل در كمتر شبی با چنين جمعیت انبوهی از مخاطبان مواجه شده بود، اجرايی كه بارها و بارها مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت و اشكان خطيبی با اعضای گروهش نيما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعيدی (گیتار بیس)، برديا اميری (درامز)، اشكان آبرون (کیبورد)، سروش عدل (گیتار الکتریک و آکوستیک) به دفعات متعدد طيف انبوه مخاطبان را به هيجان آوردند. همچنین تصويرسازی‌های سهيل دانش اشراقی در راستای اجرای موسیقی جذابيت‌های بصری كار را چند برابر ساخته بود.


در این کنسرت گروه اشکان خطیبی قطعاتی برجسته از گروه‌های با سابقه و پرفروش تاریخ موسیقی راک را اجرا کردند. آثار برجسته‌ترین گروه موسیقی پراگرسیو راک یعنی گروه "پینک فلوید" با هنرمندان بزرگی نظیر راجر واترز و دیوید گیلمور، گروه ماندگار "کویین" با خوانندگی فردی مرکوری افسانه‌ای، گروه بریتانیایی "بیتلز" با صدای جان لنون فقید، گروه بریتانیایی "رولینگ استونز" و گروه موسیقی با سابقه دورز رپرتوار برنامه‌ریزی‌شده کنسرت شنبه شب را شامل می‌شد که اشکان خطیبی به خوبی از پس بار سنگین اجرای قطعات ماندگار این گروه‌های موسیقی برآمد.
اين اجرا در قالب سومین دوره از "شب شنبه‌ها" پس از تالار حافظ در سالن تئاتر مستقل تهران و به همت و مدیریت رضا دادويی و مدیریت اجرایی مهدی خان‌محمدی برگزار شد. مجموعه تجربه‌های "شب شنبه‌ها" در ماه‌های اخير مورد توجه علاقه‌مندان موسيقی‌، تئاتر و دیگر هنرهای بصری قرار گرفته است. سایر عوامل دور سوم پروژه "شب شنبه‌ها" را شرکت نشر و پخش جوان (مجری طرح)، نیما جوان، علیرضا تهرانی و دریا یاسری (گروه اجرایی) و سیامک قطاعی (امور داخلی و هماهنگی گروه اجرایی) تشکیل می دهند.

لازم به ذكر است که با توجه به استقبال غیرقابل پیش‌بینی و چشم‌گیر مخاطبان، برنامه اجرای گروه اشکان خطیبی به‌طور ويژه در روز چهارشنبه 24 آذرماه مجدداً در دو سانس در پرديس سينمایی چارسو به روی صحنه خواهد رفت که تا به امروز ظرفیت محدودی از صندلی‌های این اجرا باقی مانده است.

هم‌چنین "شب شنبه‌ها" در ادامه تجربه های خود اجرای گروه علیرضا تهرانی را در سالن تئاتر مستقل تهران به روی صحنه خواهد برد.

عکس های پدرام نظری از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q