۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 05:27 ب.ظ

گزارش نوای فارس از نشست خبری کنسرت آنپلاگد علیرضا قرایی منشعلیرضا قرایی منش: آشنایی مردم ما با ورزش بیشتر از هنر است

علیرضا قرایی منش: آشنایی مردم ما با ورزش بیشتر از هنر است
نوای فارس - مینا آتشی : نشست خبری اولین کنسرت آنپلاگد علیرضا قرایی منش ظهر روز چهارشنبه 24 آذرماه در برج آزادی برگزار شد.

نشست خبری کنسرت علیرضا قرایی منش امروز با حضور علیرضا قرایی منش خواننده، بابک صحرایی ترانه سرا و یاشار درفشه تهیه کننده در سالن برج آزدی برگزار شد.

در ابتدای نشست خبری این کنسرت علیرضا قرایی منش خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده گفت: کنسرت هایی که امروز در حال برگزاری هستند صرفا با حضور یک لپ تاپ اجرا می شوند و این وسیله تمام کارها را پیش می برد و کمتر شاهد شنیدن سازهای زنده در برخی از اجراها هستیم.

وی افزود: با کمال تاسف باید بگویم که بخاطر انتخاب یک سری افراد، اشتباها من نیز در کنسرت قبلی ام مرتکب این خطا شدم.  به نظرم این اتفاق باعث شده تا حرمت شکسته شود و به مخاطب توهین شود.

او ادامه داد: در کنسزت پیش رو 90 درصد سازهای من آگوستیک بوده و بصورت کاملا آنپلاگد برگزار خواهد شد. البته بیشتر هدف از برگزاری این کنسرت جمع و جور بودن و داشتن فضای خودمانی آن است.با وجود اینکه در این کنسرت باید تمام تمرکزم روی خواندنم باشد اما اکثر کارها بر عهده خودم است.

قرایی منش درباره توضیح کم کاری خود گفت: ما از سال 85 به دلیل فعالیت در گروه "ژوان" ممنوع الفعالیت شدم و  این ممنوع الفعالیتی 7 سال طول کشید و در نهایت به این منجر شد که ما با گروه "ژوان" به رسمیت شناخته نشدیم. خب به خاطر دارم آن سالها هنوز واژه ممنوع الفعالیتی رسمی نشده و به ین شکل رواج نداشت درست سه روز به پخش آلبوم باقی مانده بود که در حراست ارشاد من بخاطر انتشار ویدئو ها ممنوع الفعالیت شدم آنهم درست زمانی که آلبوم در بخش تکثیر قرار داشت.

این خواننده اضافه کرد: بدون تعارف می گویم که همان لحظه من از شدت فشار به گری افتادم..!

این هنرمند همچنین گفت: تا ده سال پیش وقتی در یک تاکسی یا مکان عمومی قرار می گرفتید موسیقی خوب می شنیدید اما امروز این اتفاق نمی افتد. متاسفانه نمی دانم در این ده سال چه بر سر مردم ما آمده چرا انقدر سلیقه شان افت پیدا کرده است؟ بدون تعارف می گویم که مردم ما کمتر با موسیقی و هنر آشنایی دارند و انس و الفتشان با عرصه ورزش بیشتر از هنر است.

او در ادامه به پخش نامناسب آلبوم قبلی خود اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه دلم نمیخواست این مسئله را مطرح کنم اما باید بگویم که شرکت "سیمای شهر" پخش بدی برای اولین آلبومم داشت که واقعا ضربه سختی خوردیم، نه تنها من بلکه حمید حامی و سعید مدرس نیز از این شرکت دچار ضربه شدید شدند.
خواننده "گل بهار" در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استفاده قطعات ساخته او توسط یکی از اعضای گروه "ژوان" هم گفت: مهدی یغمایی و من دوست طولانی باهم داریم و بارها سر این مسئله باهم صحبت کردیم و من از او خواسته ام این قطعات را که از مبحث مادی و معنوی حقوق آن برای من می باشد را در برنامه ها اجرا نکند، مهدی هربار به من قول داد اما باز زیر قولش زد.

خواننده گروه "ژوان" در پایان هم گفت: آلبوم جدیدم بزودی وارد بازار خواهد شد، در این اثر  آهنگسازی و تنظیمات قطعات را خودم انجام داده و در بخش ترانه هم با : بابک صحرایی، عرفان سلیمی، حامد صوفی پور، روزبه بمانی و.. همکاری داشته ام. اولین کنسرت آنپلاگد علیرضا قرایی منش روز پنجشنبه دوم دی ماه در سالن برج آزادی به تهیه کنندگی یاشار درفشه برگزار خواهد شد.

عکس های مهتاب نظم ده از این مراسم را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q