۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 06:36 ب.ظ

گزارش نوای فارس از کنسرت علی زند وکیلیقطعات منتشر نشده «رویای بی تکرار» شنیده شد

قطعات منتشر نشده «رویای بی تکرار» شنیده شد
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: سوم دی ماه سالن همایش های برج میلاد میزبان کنسرت علی زند وکیلی و مخاطبانش بود. در این کنسرت گروه زند به همت موسسه فرهنگی-هنری «رنگین کمان هنر جوان» و تهیه کنندگی سپهر صحابی، در دو سانس علی زند وکیلی را همراهی کردند.

ساعت از ۷ گذشته بود که‌ چراغ های سالن خاموش شدند. پس از نقش بستن لوگوی موسسه فرهنگی-هنری «رنگین کمان هنر جوان» تیزر «رویای بی تکرار»٬ جدید ترین آلبوم این خواننده که قرار است به زودی منتشر شود٬ پخش شد. سپس در میان تشویق جمعیت نوازندگان وارد شدند. نوازندگان شروع به نواختن ملودی ای کردند، پس از آن زند وکیلی وارد شد و با ترانه «سلامی چو بوی خوش آشنایی...» به حاضران سلام کرد.

«دعا کن» قطعه شروع کننده این اجرا بود. گروه زند بی فاصله سراغ قطعه «به سوی تو» رفت. هم صدایی جمعیت در این قطعه خاطر انگیز آغاز گشت. نام قطعات پیشنهادی از همین ابتدا به گوش می‌رسید. «لالایی» و «سیه مو» از همه پرطرفدار تر بودند. «آب در آتش» سومین قطعه ای بود که‌ زند وکیلی برای اجرای امشب انتخاب کرده بود. در این قطعه نوازندگان به هنرنمایی پرداختند و مورد تشویق قرار گرفتند.

قول داده بودیم تا آخر آذر آلبوم‌ متشر شود. اما گاهی اتفاقاتی میفتد که انتظار شان را نداریم. بابت این مسأله عذرخواهی می‌کنم. اما امشب قطعاتی از « رویای بی تکرار» را برای تان اجرا خواهیم کرد. او پس از این صحبت «آه سرد» را خواند. «عطر خاطره» قطعه شادی بود که با دست زدن های مرتب و شور و هیجان حاضران  پس از «آه سرد» شنیده شد.

«نمیای» قطعه ای از آلبوم «رویای بی تکرار» بود که‌ رونمایی شد و برای اولین بار زند وکیلی آن را برای طرفدارانش خواند. «لحظه شیرین» قطعه دیگری بود که از این آلبوم اجرا شد. این قطعه با وجود این که تا کنون شنیده نشده بود، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و از همراهی جمعیت چیزی کم نداشت.

مورد اقبال قرار گرفتن قطعات آلبوم جدید این خواننده نشان از این داشت که «رویای بی تکرار» موفقیت لازم و رضایت مخاطبان زند وکیلی را کسب خواهد کرد.

قطعه ای که نامش از ابتدا در سالن شنیده می شد با آمیزش صدای تشویق ها و ملودی آغاز شد. تکنوازی تار سحاب علم زیبایی «لالایی» را تکمیل کرد. زند وکیلی پس از تعریف کردن خاطره ای از شهر شیراز، قطعه «شیرازی» را اجرا کرد.

«جانانه»٬ «رویای بی تکرار» از آلبوم جدید و «ای که رفته با خود»٬ «سیه مو»، «بی تابانه» دیگر قطعاتی بودند که نواخته شدند.

سینا علم(کمانچه و ویولن)، سحاب علم(تار)، رامتین اتابکی(گیتارباس)، امید غفاریان(پیانو)، شایان ریاحی و افشین بابایی(کوبه ای)، بابک غسالی(عود) نوازندگانی بودند که زند وکیلی در میان قطعات آن ها را معرفی نمود.

لیندا کیانی، شایان جمشیدی، مهمانان سانس ابتدایی کنسرت زمستانی بودند.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q