۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:15 ق.ظ

با کارشناسی 4 داور در فرهنگسرای ارسباران؛دور جدید مسابقه‌ی استعدادیابی «هزار صدای پاپ» برگزار شد

دور جدید مسابقه‌ی استعدادیابی «هزار صدای پاپ» برگزار شد
نوای فارس - سجاد مالمیر: دور جدید از سال سوم مسابقه‌ی استعدادیابی «هزار صدای پاپ» جمعه سوم دی‌ماه با حضور چهار داور و شناخته‌شدن یکی دیگر از فینالیست‌های این برنامه برای انتخاب بهترین خواننده جوان سال ۹۵ هزارصدا در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این برنامه که با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، محسن رجب‌پور تهیه‌کننده و مدیرعامل موسسه «ترانه شرقی» به عنوان کارشناس تولید، پدرام کشتکار به عنوان کارشناس آهنگسازی، اهورا ایمان به عنوان کارشناس ترانه‌سرایی و مهدی سپهر به عنوان کارشناس خوانندگی به عنوان داور حضور داشتند و آثار 8 خواننده راه یافته به این مرحله را کارشناسی کردند.

امید آل اسحق، هادی احمدی، رضا پوررحیم، مجید تربتی، بردیا صابری، امید طهماسبی، رسول فهن‌دژ و گروه مترو 8 خواننده و گروهی بودند که قطعات‌شان را یکی پس از دیگری در فرهنگسرای ارسباران اجرا کردند و آثارشان مورد داوری کارشناسان برنامه هزارصدا قرار گرفت و در نهایت امید طهماسبی به عنوان نفر اول این مرحله شناخته شد و به فینال برنامه «هزار صدای پاپ» راه یافت.

قطعه‌ای که نفر برگزیده این دور از هزار صدای سوم خواند، اثری به نام «احساس خوب» بود که مجید صالحی ترانه‌سرا، مرتضی لطفی آهنگساز و فرید مهاجرپور تنظیم‌کنند آن قطعه بودند. همچنین در این برنامه هادی احمدی و گروه موسیقی مترو به ترتیب به عنوان اول و دوم رسیدند.

همچنین در بخش‌ دیگر برنامه هزارصدای پاپ، حامد همایون خواننده جوان موسسه ترانه شرقی به عنوان خواننده مهمان چند قطعه از آثارش را برای حاضران در فرهنگسرای ارسباران اجرا کرد و سپس یاد بزرگان موسیقی و ترانه نیز گرامی داشته شد.
این دور از مسابقات هزارصدا به سه ستاره متولد دی ماه موسیقی پاپ؛ محمد نوری، فرهاد مهراد و ناصر عبداللهی تقدیم شد. در این برنامه‌ مهمان‌هایی نیز از حوزه موسیقی و ترانه به نام‌های حمید اصغری، مهرداد نصرتی، علیرضا بندری، احمد امیرخلیلی و مریم اسدی در فرهنگسرای ارسباران حضور داشتند.
هزارصدا اولین برنامه داخلی کشف و معرفی چهره‌های تازه موسیقی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و مدیر و مجری آن آرش نصیری روزنامه‌نگار هنری و به ویژه روزنامه‌نگاری حوزه موسیقی ا‌ست. این برنامه هر ماه در دو بخش پاپ و سنتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در نهایت سه خواننده جوان برگزیده سال به انتخاب کارشناسان هزارصدا و مردم علاقه‌مند انتخاب می‌گردد.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q