۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 03:53 ب.ظ

رکوردشکنی حامد همایون در بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر

رکوردشکنی حامد همایون در بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر
نوای فارس – سجاد مالمیر: حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ در اولین کنسرت رسمی خود در قالب سی‌ و دومین جشنواره موسیقی فجر، رکورد بلیت‌فروشی این جشنواره را با سولد اوت شدن هر 4 اجرایش زد.

این خواننده از اواخر سال گذشته با انتشار قطعاتی نظیر «به چشمات قسم»، «مردم شهر»، «بارون که زد»، «شیدایی» و... به شهرت رسید و سپس تیتراژ برنامه تلویزیونی «فرمول 1» را هم اجرا کرد.

همایون پس از رسیدن به شهرت، خود را برای برگزاری نخستین کنسرتش آماده کرد و در نهایت مقرر گردید که در جشنواره موسیقی فجر طی 4 اجرا به روی صحنه برود. روز گذشته و در زمانی که مخاطبان موسیقی متوجه شدند که حامد همایون در جشنواره برای 4 سانس اجرا دارد، انتقادهایی به مدیران جشنواره صورت گرفت اما این خواننده با به فروش رفتن تمامی بلیت‌های این 4 اجرایش، جواب اعتماد مدیران جشنواره فجر را داد.

این برای اولین بار است که یک خواننده در جشنواره موسیقی فجر 4 اجرا دارد و بلیت هر 4 اجرای او قبل از سولد اوت شدن بلیت کنسرت‌های دیگر به فروش رسیده است. در جشنواره سال جاری به غیر از به فروش رسیدن بلیت‌های هر 4 اجرای حامد همایون در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، تمامی بلیت‌های کنسرت کاوه آفاق در برج آزادی نیز به فروش رسیده است.

حامد همایون در اجراهای خود در جشنواره موسیقی فجر، علاوه‌بر تک آهنگ‌هایش، قطعاتی را از آلبوم جدید خود منتشر خواهد کرد. آلبوم اول حامد همایون به تهیه‌کنندگی محسن رجب‌پور تا پایان سال توسط شرکت ترانه شرقی روانه بازار می‌شود و این خواننده پس از آن تور کنسرت‌های بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.  
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q