۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 09:21 ب.ظ

پایان کنسرت‌ "لالایی‌های جهان" با دو اجرا در تالار رودکی

پایان کنسرت‌ "لالایی‌های جهان" با دو اجرا در تالار رودکی
نوای فارس: کنسرت "لالایی های جهان" شب گذشته با دو شب اجرا به کار خود پایان داد. این کنسرت که در تالار رودکی برگزار شد توانست رضایت مخاطبانش را بدست آورد و همچنان برای اجرای مجدد درخواست داشته باشد.

آنسامبل آوازی دایان در دو بخش "لالایی های جهان " و " قطعات فولکلور ایرانی و غرب" مخاطب خود را به اجرایی بی نقص و پر انرژی مواجه کرد و توانست ذوق شنیدن را در شنونده اش زنده نگه دارد. صداهای ژوست، تنظیم بی نظیر قطعات که توسط سیاوش لطفی انجام شده بود، و بازی (اکت) مناسب با هر قطعه به خصوص در قطعات غیر ایرانی کاملا به جا طراحی و اجرا شد و تقریبا بیشتر قطعات واکنش مثبت تماشاگر همراه شد.

در بین قطعات لالایی، سه قطعه مربوط به لالایی های بومی ایران به زبانهای فارسی، کردی و آذری تنظیم شده بود که هر کرام از این قطعات و اجرای پر قدرت گروه توانست زیبایی این قطعات را دو چندان کند.

گروه دایان که کمتر از دو سال از بنیان آن می گذرد با شرکت در فستیوال "سفر آوازی ایران-آلمان" و کسب رتبه دوم این فستیوال و کنسرت اخیر موفق به جذب طرفدارانی شده که روز به روز بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

در این گروه سیاوش لطفی به عنوان آهنگساز و رهبر به همراه نسیم شجاعی (سرپرست و سوپرانو2) پگاه عینک چی و یکتا اعتمادی (سوپرانو 1) سارا محسنی اردهالی (سوپرانو 2) سمیرا دیلمقانی و مریم موفقی ( آلتو 1) سمیرا محسنی و نورا خلخی (آلتو 2) فاخته حاجی حسین (نوازنده پیانو) و طاها افشین (مدیر اجرایی) فعالیت می کنند.

بنا به گفته سیاوش لطفی، "لالایی های جهان" در قالب یک آلبوم، آماده انتشار است و به زودی در اختیار علاقمندان این گروه قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید عکس‌های گروه امیر خدامی را از این کنسرت ببینید. 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q