۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 02:44 ق.ظ

ارکستر فیلارمونیک کردستان در جشنواره موسیقی فجر

 ارکستر فیلارمونیک کردستان در جشنواره موسیقی فجر
نوای فارس: ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی و مایستری ارسلان کامکار در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی در تهران به اجرا خواهند پرداخت.

به گزارش نوای فارس به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر،ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی و دستیاری ارسلان کامکار جهت هماهنگی گروه بهمراه هانا کامکار و داریوش گودرزی در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در روز پنچ شنبه ٢٣ دی ماه جاری تالار رودکی در تهران به اجرای خواهند پرداخت.

ارکستر فیلارمونیک کردستان قرار است قطعاتی از موسیقیدانان بزرگ جهان را در این برنامه اجرا کنند اما بیشترین قطعاتی که در این ارکستر اجرا می شود آثار و قطعاتی از موسیقی اصیل کُردی است که برای این روز در  نظر گرفته شده است.

ارکستر فیلارمونیک کردستان از سال ١٣٨٤ توسط مهدی احمدی، خالد مبارکی، امین رحیمی ، مرتضی کرمی و... بنیان نهاده شد و پس از طی مسیر تکمیل و ترقی اکنون با بیش از پنجاه نوازنده مشغول فعالیت است.

 این ارکستر به پیشنهاد دکتر حمید رضا اردلان از سال ١٣٩٣ دارای هیئت امناء شد و حضور در جشنواره فجر، و شرکت در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q