۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 01:47 ق.ظ

انتقاد اشرف‌زاده و حسین‌خانی از سیاست‌های جشنواره فجرحجت‌ اشرف‌زاده: عملکرد بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر ضعیف است

حجت‌ اشرف‌زاده: عملکرد بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر ضعیف است
نوای فارس - مینا آتشی: حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی تلفیقی ظهر روز شنبه 18 دی در نشستنشست خبری کنسرتش در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرد و گفت: جشنواره موسیقی فجر یک فستیوال بزرگ برای جمع‌شدن و دورهمی موزیسین‌های خوب ایرانی است. این جشنواره گله‌ها و کاستی‌هایی دارد ولی تمام تلاش ما این است که اجرای قابل قبولی ارائه دهیم.

در ادامه سخنان اشرف‌زاده، حمید اکبرزاده آهنگساز آلبوم جدید این خواننده در مورد قطعاتی که او در کنسرتش اجرا می‌کند توضیح داد: حجت اشرف‌زاده در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر قطعاتی با تلفیق از موسیقی الکترونیک و موسیقی اصیل ایرانی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت از چند قطعه جدید رونمایی خواهیم کرد. ما در این قطعات با به کارگیری ریتم‌های متنوع و استفاده از تنظیم‌های جدید، کنسرتی متنوع را برای مخاطبان در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم حاضران در برج آزادی از آن لذت‌ ببرند.

سپس صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت ایران‌گام که به تازگی برای آلبوم جدید و تور کنسرت‌های آتی اشرف‌زاده با او به توافق رسیده است، در مورد آلبوم جدید و کنسرت پیش روی این خواننده گفت: آلبوم جدید حجت اشرف‌زاده تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد. کنسرت پیش رو نیز یک کنسرت هیجان‌انگیز برای مخاطبان بخش موسیقی تلفیقی جشنواره خواهد بود ولی باید توجه کرد که سالن متناسبی در اختیار گروه حجت اشرف‌زاده قرار داده نشده است. ما امیدواریم که در دوره بعد مسئولین جشنواره اقدامات لازم را متناسب با ظرفیت‌ گروه‌ها انجام دهند

در ادامه اشرف‌زاده در تأکید صحبت‌های حسین‌خانی اضافه کرد: متأسفانه جشنواره در زمینه بلیت‌فروشی چندان موفق عمل نکرده است. الآن خیلی از علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی نمی‌دانند که بلیت‌های این بخش را از کجا باید تهیه کنند. سامانه انتخابی برای بلیت‌فروشی کنسرت اکثر گروه‌های تلفیقی (به جز 2،3 گروه) یک سامانه تخصصی نیست که همین مسئله عملکرد جشنواره را در این زمینه بسیار ضعیف جلوه می‌دهد.

خواننده آلبوم "ماه و ماهی" در پایان سخنانش گفت: به نظرم گروه‌های موسیقی تلفیقی توانایی رقابت با بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر را دارند، به همین منظور می‌بایست بلیت‌فروشی این گروه‌ها خیلی جدی و حرفه‌ای‌تر صورت بگیرد. امیدوارم که در دوره‌های بعدی فضا به گونه‌ای طراحی شود که ما شاهد موفقیت اجراهای بخش تلفیقی در جشنواره باشیم و این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل با پیشرفت بهتری مواجه شود.

عکس های هلیا سعیدی از این نشست را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q