۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:58 ب.ظ

در حضور مهمانانی ویژه و جمع کثیری از مخاطبان موسیقی؛آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» گروه «بمرانی» در پردیس چارسو رونمایی شد

آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» گروه «بمرانی» در پردیس چارسو رونمایی شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: گروه موسیقی تلفیقی «بمرانی» در عصر روز جمعه 17 دی‌ماه طی جشنی با شکوه با حضور جمع کثیری از مخاطبانش در پردیس سینمایی چارسو از دومین آلبوم رسمی خود به نام «گذشتن و رفتن پیوسته» رونمایی کرد.

گروه «بمرانی» فعالیت رسمی خودش را از سال 88 آغاز کرد و اولین آلبوم رسمی‌اش را در خردادماه سال 94 با نام «مخرج مشترک» به انتشار رساند. این گروه موسیقی 5 عضو رسمی به نام‌های بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار)، مانی مزکا (سازهای بادی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ماندولین)، آرش عمرانی (سازهای کلاویه‌ای) و کیارش عمرانی (سازهای باس، گیتار و بانجو) دارد که این 5 تن به همراه تهیه‌کننده گروه و مدیربرنامه‌های‌شان در جشن رونمایی آلبوم دوم «بمرانی» از مهمانان‌شان پذیرایی کردند.

جشن رونمایی از آلبوم جدید گروه «بمرانی» با چند دقیقه تأخیر از حدود ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه آغاز شد. این جشن تا پایان شامل چند بخش مختلف بود که از جمله آن‌ها می‌توان به پخش مستند از فعالیت‌های «بمرانی»، اجرای زنده دو قطعه از آلبوم جدید، جشن امضاء آلبوم خریداری شده مخاطبان، مراسم امضای تابلوی یادگاری آلبوم جدید «بمرانی» و... اشاره کرد.

شروع مراسم رونمایی از آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» به گذشته گروه «بمرانی» اختصاص داشت. در ابتدا ویدئویی بر روی نمایشگر سالن چارسو نقش بست که طی چند دقیقه فعالیت‌های بمرانی را از زمان شکل‌گیری گروه و سازنوازی در کافه‌ها تا اجرا در برنامه خندوانه، اجرای موسیقی در نمایش‌هایی از جمله «تبار شناسی دروغ و تنهایی» به کارگردانی سجاد افشاریان، تولید و انتشار آلبوم رسمی «مخرج مشترک» و مراحل آماده‌سازی آلبوم دوم این گروه به سمع و نظر حاضران در پردیس چارسو رساند.

با اتمام پخش ویدئوی مستند فعالیت‌های «بمرانی»، اعضای 5 نفره این گروه به روی سن رفتند و در فاصله‌ای فقط چند متری با مهمانان برنامه و طرفداران‌شان به اجرای زنده قطعه «گذشتن و رفتن پیوسته» پرداختند. این قطعه ابتدا به صورت آرام و صرفاً با نوازندگی گیتار توسط بهزاد عمرانی خوانده شد ولی پس چندی بعد همه اعضای گروه به نحوی پر انرژی شروع به نواختن کردند که همین اتفاق شور بسیار زیادی را به طرفداران «بمرانی» منتقل کرد و همه آن‌ها قطعه‌ای که تنها چند روز است منتشر شده را با صدای بلند همراه اعضای گروه‌ محبوب‌شان اجرا کردند.

همچنین در این جشن، گروه «بمرانی» یک قطعه دیگر نیز به نام «به من بخند» اجرا کرد که شعر بسیار جالبی داشت. اما آن‌چه که بیشتر از هر چیزی در مورد این قطعه جلب توجه کرد و تشویق بی‌امان مخاطبان را به همراه آورد، اجرای همنوازی پارت میانی این قطعه بود که حدود یک دقیقه طول کشید. این اتفاق برای پایان اجرای «به من بخند» نیز رخ داد و تشویق‌ها تا مدتی پس از اتمام نوازندگی ادامه داشت.

پس از اجراهای زنده، بهزاد عمرانی (خواننده گروه) به حاضران در پردیس چارسو گفت: شما فقط ما 5 عضو گروه را در خیلی از جاها دیده‌اید ولی تیم ما خیلی بزرگ‌‌تر از این حرف‌ها است. من از مهدی حسینی مدیربرنامه‌های گروه‌مان متشکرم. ایشان خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. همچنین از شما می‌خواهم تهیه‌کننده «بمرانی» را تشویق کنید چرا که بمرانی انتشار آلبوم و برگزاری چنین جشنی را مدیون آقای احسان رسول‌اف است.

با اتمام صحبت‌های خواننده گروه بمرانی، فضای پردیس چارسو بسیار شلوغ شد و مخاطبان عمدتاً به دنبال عکس گرفتن با اعضای بمرانی و یا با مهمانان ویژه این جشن بودند. در این مراسم موزیسین‌هایی نظیر اعضای گروه پالت، اعضای گروه دنگ‌شو، اعضای گروه رام، ماکان اشگواری، مهدی ساکی، کیان پورتراب، سیاوش امامی و سردار سرمست از نزدیک شاهد رونمایی آلبوم جدید گروه بمرانی بودند.

 همچنین علاوه‌بر موزیسین‌ها، چند چهره هنری دیگر از اهالی موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی در این جشن حضور داشتند که اشکان خطیبی (خواننده، بازیگر و مدیر پردیس سینمایی چارسو)،آناهیتا درگاهی (نقاش و بازیگر)، الهام پاوه‌نژاد (بازیگر)، سجاد افشاریان (نویسنده و کارگردان تئاتر)، آرش و بابک چمن آرا (مدیران مرکز موسیقی بتهوون) و بهرام دبیری (نقاش) از سرشناس‌ترین این افراد بودند.

در پایان جشن رونمایی آلبوم دوم گروه موسیقی «بمرانی»، هر یک از مهمانان ویژه این برنامه روی تابلوی تبلیغاتی جشن رونمایی که در مسیر ورود و خروج پردیس سینمایی چارسو قرار داده شده بود، با خط خودشان چند کلامی نوشتند و یا حداقل آن را امضاء کردند که این تابلو در نهایت توسط گروه بمرانی به یادگار برده شد.

گفتنی است که آلبوم موسیقی «گذشتن و رفتن پیوسته» هفته گذشته با 10 قطعه به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف توسط نشر «نوفه» و پخش «هنر اول» روانه بازار موسیقی شد و موزیک ویدئوی اثر «گذشتن و رفتن پیوسته» نیز همراه با آلبوم در فضای اینترنت در اختیار علاقه‌مندان «بمرانی» قرار گرفت.

عکس های ساراگران نظر را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q