۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 05:36 ق.ظ

«عاشقانه‌» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی بهمن‌ماه به بازار می‌آید

«عاشقانه‌» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی بهمن‌ماه به بازار می‌آید
نوای فارس – سجاد مالمیر: سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی اکنون آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده و از بهمن ماه به صورت هفتگی وارد بازار خواهد شد. این سریال که توجه ویژه‌ای به موسیقی دارد، تازه‌ترین محصول موسسه هنرنمای پارسیان بعد از سریال آسپرین است که مهدی گلستانه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

در این سریال فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی در چند سکانس خوانندگی می‌کنند و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن نیز با صدای دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، فریدون آسرایی و فرزاد فرزین اجرا شده است.

پروژه تولید موسیقی سریال «عاشقانه» به بابک زرین آهنگساز برجسته موسیقی پاپ سپرده شده است. این آهنگساز ضمن ساخت موسیقی متن این سریال، ملودی دو تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال را بر اساس دو ترانه از مونا برزویی ساخته و آن‌ها را تنظیم‌ کرده است.

قطعه «گیسو» با صدای فریدون آسرایی تیتراژ پایانی سریال «عاشقانه» است که هفته گذشته به طور رسمی از تیزر آن رونمایی شد. همچنین تیتراژ ابتدایی سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده که هر دوی این قطعات همراه با پخش قسمت نخست این سریال به صورت رسمی منتشر خواهند شد.

محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسی فضل‌اللهی، عليرضا زمانی‌نسب، عليرضا سوزنچی، (با هنرمندی) حسين ياری، پانته‌آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدی، (با حضور افتخاری) يكتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول‌زاده و (با حضور) مهناز افشار بازيگران اصلی «عاشقانه» هستند.

قسمت‌هایی از سریال 15 قسمتی «عاشقانه» اکنون آماده پخش شده و با توجه به آغاز تبلیغات خیابانی این سریال، پیش‌بینی می‌شود که ظرف دو، سه هفته‌ی آینده قسمت نخست این سریال همراه با دو آهنگ جدید از فریدون آسرایی و فرزاد فرزین توسط موسسه هنرنمای پارسیان منتشر شود.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q