۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 10:30 ب.ظ

گزارش اختصاصی نوای فارس از اجرای جشنواره ای فرزاد فرزین فرزاد فرزین: «شانزلیزه» با فضایی متفاوت منتشر خواهد شد

 فرزاد فرزین: «شانزلیزه» با فضایی متفاوت منتشر خواهد شد
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: در دومین شب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر فرزاد فرزین روی صحنه رفت. بیست و پنجمین روز دی ماه نود و پنج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دومین سانس خود از اجرای جشنواره ای خواننده آلبوم «شش» میزبانی کرد.

 ضمن خوش آمد گویی به شما عزیزان، در پی ارتحال آیت‌الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، برنامه های جشنواره کمی جا به جا شدند که با تلاش همکاران و همراهی هنرمندان ارجمند به خوبی انجام گرفت. ستاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ضمن عرض تسلیت مجدد مخاطبان عزیز را به دیدن برنامه های جشنواره دعوت می کند. این جملات قبل از تاریک شدن صحنه از بلند گوی های سالن پخش شد. سپس کلیپی از معرفی بخش های مختلف جشنواره نظیر موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی، موسیقی بین الملل،... پخش شد.

شمارش معکوس ۶۰ ثانیه آغاز شد، جمعیت ده ثانیه پایانی را همراه با تصویر مانیتور ها شمردند و در پایان با دست زدن های شان از ارکستر دعوت کردند. ارکستر وارد صحنه شد و پس از دقایقی با نورپردازی سفید، صحنه روشن شد. صدای ساکسفون آغازگر قطعه پر هیجان و ریتمیک «آره آره» بود. ارکستر با نوازنده ساکسفون همراه شد و فرزاد فرزین همزمان با شروع ملودی وارد صحنه شد. او از ابتدای این قطعه با اکت هایش جمعیت را با خود همراه کرد.

پس از این قطعه فرزین با هوادارانش این گونه احوال پرسی کرد: خوشحالم که‌ فرصت دست داده که بار دیگر در کنار شما تهرانی های پر انرژی باشیم. می دانم امشب عالی خواهد بود.

دومین انتخاب فرزین برای اجرای جشنواره اش قطعه ی ریتمیک دیگری از آلبوم «شش» بود. قطعه همنام با نام این آلبوم شور سالن را به دنبال اولین قطعه ادامه داد. پس از قطعه آرام «نگرانتم»٬ «ای وای» دوباره جو سالن را شاد کرد و دست زدن های جمعیت را با خود داشت. قطعات آلبوم شش کنسرت را ادامه داد و فرزین سراغ قطعه «تو فکرتم» رفت.

در فاصله دو قطعه او نوید آلبوم جدیدش را به اسم شانزلیزه با فضایی متفاوت را داد. نوای پیانو شروعی برای قطعه «عذاب» بود. در میانه این قطعه صدای ویولن هم به دیگر ساز های ارکستر اضافه شد. پس از این قطعه فرزین رو به جمعیت گفت که انرژی شان بسیار کم است و خواست او را بیشتر همراهی کنند. ملودی قطعه ریتمیک «قلبم» آغاز شد و نوازندگان با دست زدن های منظم شان خواستند تا جمعیت را با خود همراه کنند. «قلبم» پایان بخش قسمت اول بود.

در میان فاصله دو قسمت اعضای گروه شوک هر یک با تکنوازی های شان به هنرمندی پرداختند.

فرزاد فرزین روی صحنه برگشت و «برگرد» اولین قطعه از بخش دوم اجرای امشب بود که‌ ارکستر نواخت. «برگرد» از دیگر قطعات موفق تر بود و توانست شروعی برای  همراهی های جمعیت باشد. «عاشقت شدم» دومین بخش را با ریتم شاد خود ادامه داد تا فرزین به آلبوم «شانس» خود برگردد و قطعه خاطره انگیز «دونه دونه» را بخواند. حاضران با تکان دادن دست های شان همراه با ملودی، این قطعه را همراهی کردند.

نوبت به «بچه»، قطعه ای که نامش پیش از این در بین قطعات پیشنهادی شنیده می‌ شد، رسید و به عنوان قطعه دیگری از شلیک شنیده شد. در انتها فرزین میکروفونش را رو به جمعیت گرفت و حاضران یک صدا: «هی نگو من با تو عوض میشم، نگو میشه به عشق برگردم، جلوی کی دروغ می بافی، بچه من با تو زندگی کردم...» را تکرار کردند.

«احساس منی» هیجان را به سالن برگرداند و دست و جیغ جمعیت را با خود تا پایان همراه کرد. «ماه عسل» قطعه محبوب دیگری بود که‌ مورد استقبال جمعیت قرار گرفت و میلاد یک صدا با فرزاد فرزین این قطعه را خواند. «هوایی رو که‌ تو نفس می کشی دارم راه میرم بغل می کنم/تو با من بمون تا ته این سفر من این ماه ماه عسل می‌ کنم... .»

«با تو» قطعه پایانی اجرا این شب از اجرا های پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بود.


محمد علی شاکر(پیانو و کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، مهرداد معافی(گیتار الکتریک، گیتار اسپنیش)، احسان امیدی (گیتار بیس)، سینا پرتوی(درامز)، جمال چملابیانی (ویولن) و یاشار خسروی (ساکسفون) به رهبری مهران خلیلی گروه شوک را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

علیرضا طلیسچی، مجید عبدی٬ برادران حاتم پور، ...  از مهمانان این اجرا بودند.

عکس های امیر رسام مهر از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q