۱۴۰۳ پانزدهم ارديبهشت - 07:09 ق.ظ

برخورد عجیب مسئولان برج میلاد با اصحاب رسانه؛تماشای کنسرت محمد علیزاده به صورت ایستاده و نشسته بر روی زمین!

تماشای کنسرت محمد علیزاده به صورت ایستاده و نشسته بر روی زمین!
نوای فارس – سجاد مالمیر: شب گذشته در حاشیه کنسرت محمد علیزاده در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های برج میلاد، مسئولان این برج در اقدامی عجیب و غیر قابل تأمل اجازه نشستن خبرنگاران بر روی صندلی‌های سالن کنسرت را گرفتند.

در این کنسرت و درحالی که صندلی خبرنگاران جشنواره فجر مثل همه کنسرت‌های دیگر از قبل رزرو شده و محفوظ بود، مسئولان برج میلاد بدون ارائه هیچ توضیحی از نشستن خبرنگاران بر روی صندلی‌هایی که متعلق به آن‌ها بود ممانعت می‌کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که تا پایان کنسرت، آن صندلی‌ها همچنان خالی ماند و هیچ‌کس هم روی آن‌ها ننشست! با این وجود خبرنگاران برای انجام کار و رسالت‌شان همچنان در سالن کنسرت ماند و به صورت ایستاده یا نشسته بر روی زمین، کنسرت محمد علیزاده را در شرایط نا مناسب برج میلاد تماشا کردند.

مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر در این ارتباط به رادیو گفت: مرسوم است که بین ستاد جشنواره موسیقی فجر و سالن‌های برگزاری کنسرت، یک توافقی صورت می‌گیرد که گویا این توافق به صورت کامل محقق نشده بود و برج میلاد به همین دلیل از نشستن اصحاب رسانه بر روی صندلی‌های‌شان ممانعت کرد.

وجدانی ادامه داد: ممانعت از نشستن اصحاب رسانه و تماشاگران در سالن کنسرت، توهین به آن‌ها است. ما انتظار داشتیم که برج میلاد شرایط و اوضاع جشنواره را درک کند و در این زمینه همکاری بیشتری با جشنواره داشته باشد.

مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: ما بسیار متأسفیم که مسئولان برج میلاد در فصل سرما دوستان اصحاب رسانه که برای انجام کار به سالن کنسرت رفته بودند را از جای‌شان بلند کردند و آن‌ها به طور ایستاده کنسرت را تماشا کردند تا از آن کنسرت گزارش بگیرند.

مهدی وجدانی در ادامه توضیح داد: ما وقتی بلیطی را برای خبرنگاران صادر می‌کنیم، یک صندلی برای‌شان محفوظ می‌شود، من نمی‌دانم مسئولان برج میلاد چطور افرادی که بلیط دارند را از جای‌شان بلند کردند! برج میلاد بار اولش نیست که دارد کنسرت برگزار می‌کند، بنابراین انتظار آن وجود دارد که مسئولان آن شرایط ما را درک کنند.

مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در پایان گفت: ما به نوبه خودمان از اصحاب رسانه قدردانی می‌کنیم که شب گذشته صبوری کردند و با اتفاقی که پیش آمد، ایستاده کارشان را انجام دادند. تیم جشنواره فجر و روابط عمومی از اتفاق پیش آمده بسیار ناراحت است و انتظار داشت که برج میلاد با جشنواره همکاری کند. 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q