۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 03:25 ق.ظ

اجرای خواننده «میلیونر» در آمفی‌تئاتر پتروشیمی تبریز؛زانیار خسروی با کنسرت تبریز آماده حضور در جشنواره فجر شد

زانیار خسروی با کنسرت تبریز آماده حضور در جشنواره فجر شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: در خلال برگزاری کنسرت‌های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در تهران، زانیار خسروی طی دو روز یک‌شنبه و دوشنبه 26 و 27 دی‌ماه با برگزاری 3 سانس کنسرت در تالار پتروشیمی شهر تبریز برای علاقه‌مندان آذری‌زبان به اجرای موسیقی پرداخت.

آمفی‌تئاتر مجتمع پتروشیمی تبریز با ظرفیت بیش از 500 نفر، برای اجرای خواننده آلبوم «28» آماده بود تا زانیار شبی خاطره‌ساز را برای طرفدارانش رقم بزند. این سالن مجهز به دستگاه‌های ديتا پروژكتور، سيستم‌های صوتی پيشرفته به همراه نورپردازی مناسب در محیطی خروجی بسیار زیبا برای هرگونه اجرای موسیقی مهیا بود. مردم شهر تبریز طی سه سانس با آغوش باز از اجرای زانیار استقبال کردند، به طوری‌که در این دو شب حدود 1500 نفر از نزدیک نظاره‌گر خواننده «میلیونر» بودند.

زانیار خسروی کنسرتش را پس از یک اپنینگ جالب، با اثر جدیدترین اثرش به نام «شدی همه دنیام» آغاز کرد که این اثر ماه گذشته به صورت اینترنتی پخش شد. اجرای این اثر ریتیمک با تشویق بی امان طرفداران زانیار آغاز شد و به هنگام اجرای ترجیع‌بند این اثر، تماشاگران حاضر در تالار پتروشیمی به صورت یک‌صدا آن را با زانیار خواندند. پس از آن دو تک آهنگ دیگر به نام‌های «چشمای رویایی» و «جاذبه» به ترتیب اجرا شدند.


پس از اجرای چند تک آهنگ، این‌بار نوبت به اجرای قطعاتی از آلبوم «28» رسید که همچنان تنها مجموعه رسمی منتشر شده زانیار است. از این مجموعه ابتدا اثر «امید دارم هنوز» با تنظیم زیبای ارکستر، نوازندگی جالب ساکسوفن توسط امیر محمدی و با صدای زانیار خوانده شد و در ادامه قطعه احساسی «حس کمیاب» به اجرا درآمد تا فضای سالن کنسرت آرام‌‌تر شود. سپس دو اثر بسیار طرفدار آلبوم «28» با نام‌های «فکر بکر» و «دستی دستی» در میان شور وصف‌ناپذیر و دیدنی مخاطبان خسروی با همراهی ارکستر نواخته شد که جزو پرطرفدارترین قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند.

در بخش میانی کنسرت، زانیار خسروی اعضای ارکستر خود را معرفی کرد که با اعلام نام هر کدام از نوازندگان گروه زانیار، تماشاگران تبریزی آن نوازنده را شدیداً تشویق کردند. علی طاهایی (درامز)، محمدرضا رهنما (کیبورد)، امید فرهودنیا (گیتار باس)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، علیرضا ثناعی (گیتار الکتریک و آکوستیک) و امیر محمدی (ساکسوفن) اعضای ارکستر زانیار برای این اجرا بودند که برای اولین بار همراه زانیار روی استیج تالار پتروشیمی هنرنمایی کردند.

«هی تو» و «ریسک» دو قطعه نزدیک به موسیقی R&B آثار دیگری بودند که در ادامه کنسرت به سمع و نظر مخاطبان زانیار رسید. او سپس قطعه «کنار مهتاب» را اجرا کرد که نسخه استودیویی آن با همخوانی میلاد درخشانی ضبط شده است. «نه نمیشه» و سپس اثر «اما دلم تنگ میشه» با هنرمندی علیرضا ثناعی دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت خوانده شد.

اثر پرطرفدار «بدون تو» که زانیار آن را در کنسرت مرداد ماه به همران سیروان به طور مشترک اجرا کرد، یکی از قطعات پایانی کنسرت بود که با استقبال ویژه‌ای همراه بود و بلافاصله به اثر «من میلیونر نیستم» متصل شد. نوازندگی محمدرضا رهنما در اثر احساسی «بدون تو» بسیار جالب توجه بود. در انتها نیز زانیار خسروی اثر ریتمیک «طفره نرو» را به هوادارانش تقدیم کرد تا این کنسرت همچنان که با انرژی بالا آغاز شد، با شور و هیجان ویژه‌ای نیز به پایان برسد.

در این کنسرت امید عالیشاه، محسن بنگر و احمد نوراللهی بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس و فعلی تیم تراکتورسازی به عنوان مهمان ویژه در تالار پتروشیمی حضور یافته و کنسرت زانیار خسروی را از نزدیک تماشا کردند.

زانیار خسروی خواننده جوان پاپ پس از کنسرت در تبریز راهی تهران شد تا در شب پنج‌شنبه 30 دی‌ماه برای نخستین بار به همراه ارکسترش در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برود.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q