۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 06:19 ب.ظ

با آهنگسازی و تنظیم گروه موسیقی کامکارها؛«پیام عزیزی» قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد

«پیام عزیزی» قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد
نوای فارس - منصور جهانی: «پیام عزیزی» با همکاری گروه موسیقی کامکارها؛ قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد.

«پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی کشور، با آهنگسازی و تنظیم گروه موسیقی کامکارها؛ قطعه «راز سر به مهر» را به خانواده آتش‌نشانان قهرمان تقديم کرد؛ وی در این آهنگ؛ «ترسم كه اشك در غم ماپرده در شود» / «وين راز سر به مهر به عالم سمر شود» / «گويند سنگ لعل شود در مقام صبر» را اجرا کرده است.

آلبوم موسیقی «بارگاه» به زبان کُردی به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی «ارسلان کامکار» و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، آخرین اثر صوتی «پیام عزیزی» است؛ این خواننده در پنج سال گذشته دو آلبوم به نام‌ها‌ی «سه‌روکی دل» (رئیس دل) به زبان کردی و «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کُردی و عربی با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.

آلبوم «محمد رسول الله« (ص) به چهار زبان فارسي، كوردي، عربي و تركي با صدای «پیام عزیزی» اجرا شده است که به زودي منتشر مي‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

آخرین کنسرت عرفانی «پیام عزیزی» با همراهی اعضای گروه موسیقی «با قدسیان» از جمله؛ فردين لاهورپور ـ نوازنده ني، مرتضي صنايعي ـ نوازنده ني، حسن مكانيكي ـ نوازنده ني، حسين قاسم‌زاده ـ نوازنده ني و سنتور، صابر نظرگاهي ـ نوازنده تار، امين گلستاني ـ نوازنده عود، بهروز قهاري ـ نوازنده دف، امين دادوري ـ نوازنده دف، سياوش عبدي ـ نوازنده دف و عليرضا مصدقي ـ نوازنده سازهاي كوبه‌اي در قالب سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q