۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:41 ب.ظ

در واپسین اجراهای آلبوم «دعوت» در سالن میلاد؛تداعی بهشت و جهنم در کنسرت «کاکو بند»

تداعی بهشت و جهنم در کنسرت «کاکو بند»
نوای فارس: گروه «کاکو بند» پس از دو سال برگزاری سری کنسرت‌های آلبوم «دعوت»، شب گذشته با اجرای دو سانس در سالن میلاد، کنسرت مانده به آخر این آلبوم را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

اجرای قطعات پر طرفدار «بهشت» و «رقص در آتش» به همراه چند اثر دیگر از آلبوم «دعوت» نظیر «هوکو هوکو»، «هبوط» و «سیاره من» و همچنین دو اثر از آلبوم جدید گروه، بخش‌هایی از کنسرت شب گذشته «کاکو بند» بود که با پخش ویدئوهایی مرتبط با این آثار بر روی مانیتور سالن میلاد همراه بود.

در این کنسرت نیما و پویا صرافی‌مهر به عنوان خواننده و امیر علیزاده (کیبورد)، سعید جامع الصنایع، مهران غلامی و سروش بیغش‌دل (درامز)، احساس شفیعی (پرکاشن) حامد پیرا (سازهای بادی) و کیوان فرشیدنیا (بیس) بر روی صحنه حضور داشتند و هنرنمایی کردند.


آرش پژندمقدم نوازنده برجسته درامز به عنوان مهمان ویژه در سالن میلاد حضور داشت و کنسرت «کاکو بند» و نوازندگی درامرهای این گروه را از نزدیک تماشا کرد.

گروه «کاکو بند» صرفاً با بهره‌گیری از احساسات بشری و فارغ از هرگونه جغرافیای زبانی، فقط با لهجه و زبان به اجرای موسیقی می‌پردازد. این گروه تا کنون یک آلبوم به نام «دعوت» منتشر کرده و اکنون در تدارک تولید آلبوم جدیدش است.

«کاکو بند» امشب (10 بهمن) با تکرار اجرای شب گذشته خود، آخرین کنسرت آلبوم «دعوت» را برگزار کرده و پس از آن تمرکزش را روی تولید و انتشار آلبوم دوم خود می‌گذارد.

عکس های کیارش مسیبی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q