۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 10:36 ب.ظ

با اجرای دو گروه جوان و نوگرای داتیک و الکتروکیوت؛شب شنبه ها اجرای این هفته خود را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد

شب شنبه ها اجرای این هفته خود را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد
نوای فارس - مهدی خان محمدی: در اولین سانس از شب شنبه های نهمین روز از بهمن ماه در حالی که تمامی اخبار حول و حوش افتتحاح جشنواره فیلم فجر می گذشت دو گروه جوان و نوگرای داتیک و الکتروکیوت در سالن مستقل تهران به روی صحنه رفتند.

در اولین بخش از این اجرا گروه داتیک به روی صحنه آمد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ساختمان پلاسکو از مخاطبین در سالن خواست که به احترام غیورمردان آتش نشان ۳۰ ثانیه در سکوت روی پاهای خود بایستند.

در ادامه این گروه جوان که با گروه خود برای اولین بار بود که به روی صحنه می رفتند موسیقی بازی تاج و تخت را اجرا کرد و پس از آن سراغ خاطره سازترین موسیقی دوران جوانی و نوجوانی هم نسلان ما رفتند و برای اولین بار موسیقی فوتبالیست ها راک اجرا شد.

در ادامه نیز دو قطعه راکی و ترمیناتور اجرا شد و پس از آن موسیقی حماسی گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات و بازی ماندگار راسل کرو باز زبان راک اجرا شد.
در ادامه برنامه قطعه قصه های عامه پسند که برداشتی از موسیقی خاور دور است گوش مخاطبان را به زنگ سینما آشنا کرد و در انتها گروه داتیک قطعه ماندگار پدرخوانده را اجرا کردند.

در دومین بخش از اولین سانس شب شنبه ها گروه الکتروکیوت به صحنه آمد و موسیقی خود را با کلام فارسی اجرا کرد اما نکته قابل توجه اشعار و خوانندگی ضعیفی بود که با موسیقی باکیفیت تلفیق شده بود و مخاطبان را دچار تناقص می کرد.

از نوازنده های گروه داتیک باید به احسان کاویانی (گیتار الکتریک)، محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، پدرام فرزام (گیتار الکتریک و درامز) و اشکان چیذری (گیتار بیس)
اشاره کرد.

عکس های شیرین رسام از این کنسرت را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q