۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 11:46 ق.ظ

به کارگردانی مجید فرهبد و با حضور اعضای گروه سیروان؛موزیک ویدئو «سوژه‌هات تکراریه» سیروان خسروی منتشر شد

موزیک ویدئو «سوژه‌هات تکراریه» سیروان خسروی منتشر شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: سیروان خسروی خواننده برجسته موسیقی پاپ کشورمان، جدیدترین موزیک ویدئو رسمی خود با عنوان «سوژه‌هات تکراریه» را با حضور خود و برخی از اعضای گروهش منتشر کرد.

کارگردانی این اثر برعهده مجید فرهبد کارگردان موفق ویدئوهای خوانندگان داخل کشور است که پیش‌تر موزیک ویدئو «خاطرات تو» را برای سیروان خسروی کارگردانی کرده بود و سابقه همکاری با زانیار خسروی را نیز دارد.

این کارگردان در ویدئوی «سوژه‌هات تکراریه» متفاوت از ویدئوی «خاطرات تو» عمل کرده و این قطعه ریتمیک سیروان خسروی را در یک فضای کاملاً مرتبط، به تصویر کشانده است. رنگ‌بندی، نور و طراحی جالب این ویدئو از نکات قابل توجه آن است که حضور سیروان و نوازندگان را در آن فضا هیجان‌انگیز‌تر می‌کند.

در این ویدئو چند نوازنده پشت سر سیروان دیده می‌شوند که تا انتهای ویدئو تصویر بسته و شفافی از آن‌ها گرفته نمی‌شود ولی با این وجود، حضور آن‌ها به خصوص در بخش موسیقی بی کلام قطعه «سوژه‌هات تکراریه» لازم به نظر می‌رسد که فرهبد از حضور آن‌ها استفاده صحیح کرده است.

قطعه ریتمیک «سوژه‌هات تکراریه» تیر ماه سال جاری به صورت تک آهنگ منتشر شد. ترانه این اثر را امیر یگانه سروده و ملودی آن به طور مشترک توسط یگانه و خود سیروان خسروی ساخته شده است. همچنین اجرای موسیقی این قطعه نیز برعهده سیروان خسروی بوده است.

سیروان خسروی از معدود خوانندگان پاپ است که به موزیک ویدئو اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و تا کنون ویدئوهای قطعات «اون روزا»، «نه نرو» «کجایی تو» و «خاطرات تو» را منتشر کرده و کنسرت آنپلاگد خودش را نیز پاییز امسال به صورت تصویری روانه بازار کرد.

در ادامه می‌توانید موزیک ویدئو «سوژه‌هات تکراریه» را از نوای فارس تماشا کنید.
این ویدئوی زیبا را در نوای فارس ببینید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q