۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 12:22 ق.ظ

​شب عجیب خواننده پاپ در بم/ از قطعی برق سالن تا اسپری فلفل

​شب عجیب خواننده پاپ در بم/ از قطعی برق سالن تا اسپری فلفل
نوای فارس-مینا آتشی: محسن یگانه شب گذشته سه شنبه 11 بهمن در حالی در یکی از سالن های شهر بم روی صحنه رفت که اجرایش با حواشی فراوانی همراه گشت.

مدت زمانی است که اجرای اهالی هنر علی الخصوص فعالان عرصه موسیقی در شهرستان ها با مشکلات عدیدی مواجه است که از لغو کنسرت در دقایق پایانی تا هجوم نیروهای خودسر به سالن کنسرت بدون مجوز است.

این اتفاقات به تازگی پررنگ تر شده و شدت آن افزایش پیدا کرده است، سه شنبه شب روز 11 بهمن ماه نیز محسن یگانه با اعضای ارکستر خود در شهر بم روی صحنه حاضر بودند ک اتفاقات غیرقابل باوری برای آنها رخ داد.

یگانه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اینطور توضیح می دهد: ديشب شب عجيبی بود، هنوز بهش كه فكر می‌كنم حال خوبی سراغم نمياد. هنوز دارم فكر می‌كنم و رابطه اسپری گاز فلفل و سالن كنسرت رو نمی‌فهمم، نمی‌دونم به تعهد و تلاش نوازنده‌هام براي ادامه اجرا روی استيجی كه سرفه امونشونو بريده بود فكر كنم يا به برقی كه به قصد متوقف كردنمون قطع می‌شد، يا به حال و روز طرفدارام كه نمی‌تونستن خوب نفس بكشن اما پای اجرامون موندن.

ديشب خوشی كمترين حق مردمی بود كه درد رو به اندازه كافی تجربه كردن، آدمايی كه سيزده سال پيش يا مجبور شدن زندگی رو از صفر شروع كنن، يا تعداد افراد خانوادشون به صفر رسيد.ما كه برناممون روبا انرژی اجرا كرديم و كنار هم شب رو خوب تموم كرديم، ولی نمی‌دونم تا كی بايد ضربه خورده فقر فرهنگی و ذهن محدودِ تك و توك افرادی باشيم كه برای مبارزه با حقوق شهروندی حقوق می‌گيرن. 
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q