۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 10:54 ب.ظ

با حضور حامد همایون، محسن رجب‌پور و اهالی رسانه؛جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» در شهر کتاب فرشته برگزار شد

جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» در شهر کتاب فرشته برگزار شد
نوای فارس: جشن امضاء آلبوم «دوباره عشق» حامد همایون عصر روز جمعه 15 بهمن‌ماه با حضور حامد همایون، محسن رجب‌پور، اهالی رسانه و جمع کثیری از مخاطبان موسیقی در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 16 روز جمعه آغاز شد، ابتدا محسن‌ رجب‌پور مدیر عامل موسسه ترانه شرقی و حامد همایون صاحب اثر «دوباره عشق» در خصوص شروع همکاری‌شان و مراحل تولید آلبوم «دوباره عشق» صحبت کردند و سپس حامد همایون آلبوم «دوباره عشق» را برای طرفدارانش امضاء کرد و با اکثریت آن‌ها عکس یادگاری دو نفره گرفت.

آلبوم «دوباره عشق» شامل 6 قطعه جدید به نام‌های دیوونگی، قسمت، چه عشقی، نگاهم کن، دوباره عشق و می‌روم می‌باشد که همراه با 12 تک آهنگ حامد همایون که پیش‌تر منتشر شده بودند در یک پکیج قرار گرفتند.

سهیل حسینی، ندا حاتمی، آرزو مرجانی، محمدرضا نظری، المیرا بهشتی و مریم زاهدی ترانه‌سرایان آلبوم «دوباره عشق» هستند و سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری نیز به عنوان تنظیم‌کننده در این آلبوم ملودی‌های حامد همایون را تنظیم کرده‌اند. همچنین در این اثر میلاد درخشانی (تار، سه‌تار و باقلاما)، امیر حقیری (دف)، یاسر گرجی (کلارینت)، سامان امامی (گیتار الکتریک، اسپانیش و آکوستیک) و محمد افشانی (گیتار الکتریک) به عنوان نوازنده حضور داشتند.

«دوباره عشق»، نخستین اثر رسمی حامد همایون با 18 قطعه در روز 23 دی‌ماه در 2 نسخه معمولی و دی‌جی پک توسط شرکت ترانه شرقی و پخش هنر اول به بازار آمد و ظرف 3 هفته با فروش قابل توجهی همراه شد.
عکس های کیارش مسیبی از این مراسم را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q