۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 01:02 ق.ظ

بهنام صفوی سورپرایز کنسرت «نوستالژی» در سالن میلاد شد؛فرزاد فرزین و بهنام صفوی «تو نزدیکی» را به طور مشترک اجرا کردند

فرزاد فرزین و بهنام صفوی «تو نزدیکی» را به طور مشترک اجرا کردند
نوای فارس: آخرین کنسرت فرزاد فرزین در سال 95 در تهران شب گذشته (17 بهمن) در حالی تحت عنوان «نوستالژی» برگزار شد که بهنام صفوی دیگر خواننده موسیقی پاپ نیز به عنوان سورپرایز ویژه او به روی صحنه آمد و قطعاتی را با این خواننده به طور مشترک اجرا کرد.

در این کنسرت که یک‌شنبه شب در دو سانس 19 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، فرزاد فرزین منتخبی از آثار چند سال اخیر خود را به روی صحنه برد و در بخشی دیگر یک سورپرایز را برای طرفدارانش رو کرد.

فرزین که سابقه اجرای مشترک با چند خواننده دیگر از جمله محسن یگانه، رضا صادقی، مهدی مقدم، مهدی مدرس و... را نیز دارد، شب گذشته در بخشی از کنسرتش میزبان بهنام صفوی بود و قطعات «تو نزدیکی» و «ای وای» را همراه با او اجرا کرد.

قطعات «بچه»، «برگرد»، «ماه من»، «آره آره»، «هدفون»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی»، «چتر شکسته»، «ماه عسل» و... از قطعات دیگری بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

اعضای گروه «شوک» را برای اجرای این کنسرت محمد علی شاکر(پیانو و کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، مهرداد معافی(گیتار الکتریک، گیتار اسپنیش)، احسان امیدی (گیتار بیس)، سینا پرتوی(درامز)، جمال چملابیانی (ویولن) و یاشار خسروی (ساکسفون) به رهبری مهران خلیلی تشکیل می‌دادند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

عکس های سارا گران نظر از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q