۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:35 ق.ظ

آلبوم «صد» محمد چناری در حضور هنرمندان موسیقی رونمایی شد

آلبوم «صد» محمد چناری در حضور هنرمندان موسیقی رونمایی شد
نوای فارس: مراسم رونمایی از آلبوم «صد» محمد چناری عصر روز چهارشنبه 27 بهمن با حضور عوامل آلبوم، مهمانانی از حوزه موسیقی و اهالی رسانه برگزار شد.

در این مراسم که حسام ناصری اجرای آن را برعهده داشت، مهمانانی نظیر علی عبدالمالکی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری، میلاد لطیفی و کامبیز طاهری حضور یافتند و از آلبوم «صد» رونمایی کردند و برخی از عوامل آلبوم چون محمد چناری، محمد عاشوری، سیاوش وزیری، محمد ابراهیمی و پوریا حیدری به صحبت در خصوص مجموعه «صد» پرداختند.
آلبوم «صد» شامل 10 قطعه با نام‌های «روزای بارونی»، «ارتش»، «کاشکی یه روزی»، «صد»، «مراقب خودت باش»، «کافه»، «با صدای بلند»، «رفتی و…»، «پیراهن»، «۷ ساله» و «تنهایی» است .

آهنگسازی این مجموعه برعهده خود محمد چناری بوده و امیرعلی زمانیان نیز یک قطعه را آهنگسازی کرده است. همچنین مهسا مجیدی‌پور، محمد چناری، مهدی انصاری‌پور، بابک صحرایی، سید محمد کاظمی و پژواک انتظاری ترانه‌سرا و پوریا حیدری، فردین سعادت، سیاوش وزیری، مهران عباسی و شهاب اکبری تنظیم‌کننده‌های این مجموعه هستند.

آلبوم «صد» به تهیه‌کنندگی محمد ابراهیمی و به همت موسسه «نوای ماهور» و نشر موسیقی «آوای سوته‌دلان» در روز 23 بهمن‌ماه روانه بازار موسیقی شد.
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q