۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 02:24 ب.ظ

با وجود اختلالات بی‌سابقه در سایت «ایران کنسرت»؛8000 بلیت کنسرت سیروان در کمتر از یک ساعت به فروش رسید

8000 بلیت کنسرت سیروان در کمتر از یک ساعت به فروش رسید
نوای فارس – سجاد مالمیر: بلیت‌فروشی کنسرت تازه سیروان خسروی از ساعت 17 امروز چهارشنبه 4 اسفند در سایت ایران کنسرت آغاز شد که علیرغم اختلالاتی که به علت مراجعه مخاطبان به این سایت به وجود آمد، بلیت‌های هر 4 اجرای خسروی طی یک ساعت سولد اوت شد.

سیروان خسروی در روزهای 25 و 26 اسفندماه سال جاری، پس از یک سال دوری از اجرای کنسرت در پایتخت، طی 4 سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود که بلیت‌فروشی این اجراها از ساعت 17 آغاز شد و با یک اتفاق عجیب همراه بود.

از لحظه آغاز بلیت‌فروشی در سایت کنسرت، به خاطر مراجعه بی سابقه طرفداران سیروان خسروی، دچار یک اختلال عجیب شد و به سختی می‌شد به آن ورود پیدا کرد و وارد بخش‌های مختلف آن شد.

با وجود این اختلالات، طرفداران سیروان خسروی در فرصت به دست آمده به سختی صندلی‌های خود را انتخاب کرده و موفق به دریافت بلیت کنسرت خواننده محبوب‌شان شدند و اکنون 8000 بلیت اجرای سیروان خسروی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط در یک ساعت سولد اوت شده است.

سیروان خسروی که اواخر سال جاری به روی صحنه می‌رود، برای سال آتی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد که انتشار آلبوم «بی مرز» یکی از این برنامه‌هاست و به موجب آن کنسرت‌های مختلفی را هم برگزار خواهد کرد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q