۱۴۰۳ سي فروردين - 10:49 ق.ظ

ستاره قطبی زمستان تالار وحدت را گرم کرد

ستاره قطبی زمستان تالار وحدت را گرم کرد
نوای فارس - مینا آتشی: گروه ستاره قطبی (پلاریس) بعد از چند ماه دوری، عصر پنجشنبه پنجم اسفند در تالار وحدت روی صحنه رفت.

این گروه که متشکل از بانوان جوان موزیسین است، تاکنون اجراهای بسیاری برای بانوان ایرانی برگزار کرده است و مخاطبان خاص خود را دارد.

سحر دزواریی نوازنده درامز و گیتار اسپانیش، سپیده ایلچی نوازنده گیتار باس، مهرناز دبیرزاده  نوازنده پرکاشن و داربوکا و کاخن و دایره و دف و تنبک ، آرمیتا فهیمی  نوازنده گیتار الکتریک، پرنا کوه گیوی نوازنده گیتار اسپانیش، آوا منبری  نوازنده کیبورد، پگاه ابراهیم  نوازنده ویلن،  سارا پارسائی نوازنده فلوت، ثمیلا تحولداری نوازنده ساکسوفون، شانیا شهریاری نوازنده ترمپت به سرپرستی بهار ایلچی نوازنده پیانو اعضای گروه پلاریس هستند.

این گروه 4 خواننده دارد که به زبان های مختلف برای تماشاگران برنامه اجرا می کنند. نگین رشیدی، کیانا کرمانیان و مینا دریس و مهشید مولایی خوانندگان این گروه هستند. از جمله سورپرایزهای این اجرا خوانندگی بهار ایلچی سرپرست گروه بود که قطعه "آلبوم" را اجرا کرد و در طول مدت اجرا عکس های خاطره انگیز گروه نمایش داده شد.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی – هنری "آوای باران" و تهیه کنندگی مریم فلاحی برگزار شد. علی افشار تهیه کنندگی گروه و پوریا پیرزاده تنظیم کنندگی قطعات را بر عهده داشتند.
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q