۱۴۰۳ سي فروردين - 01:35 ب.ظ

قطعه جدید نیما علامه در سالروز تولدش منتشر خواهد شد

قطعه جدید نیما علامه در سالروز تولدش منتشر خواهد شد
نوای فارس - سمانه سادات امینی: نیما علامه خواننده جوانی که پس از سکوتی پنج ساله این روزها با آلبوم «مبارکم باشه» بازگشتی دوباره به عرصه موسیقی داشته است، خبر برگزاری اولین کنسرتش را نیز به هوادارانش داده است.

​علامه در گفت و گو با نوای فارس بیان کرد که تا الان از روند برگزاری و استقبال از کنسرتش رضایت دارد و برای اولین کنسرتش قطعاتی از آلبوم جدید و همچنین چند قطعه خاطرانگیز را برگزیده است تا شبی پرانرژی را برای هوادارانش رقم بزند. آلبوم "مبارکم باشه" نیما علامه شامل 10 قطعه با نام های « برگرد»، «سخته»، «مهلت»، «بیا کنارم باش»، « کی چشممون زد»،،  «پشیمونم»، «مبارکم باشه»، « تنهایی»، « روز جدایی» و «مرز محکم»  است.

علامه درباره برنامه های سال آینده اش گفت در نظر دارد تا برای اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز تولدش قطعه ای جدید را منتشر کند و پس از آن هر ماه یک قطعه جدید از او منتشر خواهد شد و علاوه بر این در سال جدید تدارکات لازم را برای برگزاری کنسرت شهرستان ها انجام خواهد داد. او همچنین اظهار داشت برخلاف گذشته که شاهد قرار گرفتن نام او به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز در کنار نام دیگر خوانندگان عرصه موسیقی بودیم، پس از این تمام تلاشش در جهت تولید قطعه برای خودش خواهد بود.

لازم به ذکر است اولین دیدار رسمی نیما علامه با طرفدارانش در روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه در سالن اریکه ایرانیان تهران خواهد بود.منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q