۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 10:16 ب.ظ

جزئیات تغییر برنامه اجرای "ساز و سماع" شب شنبه ها اعلام شد

جزئیات تغییر برنامه اجرای "ساز و سماع" شب شنبه ها اعلام شد
نوای فارس: یازدهمین شب شنبه با عنوان ساز و سماع که قرار بود 7 اسفند ماه برگزار شود به احترام ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) اجرای خود را به تعویق انداخت.

پرفورمنس موسيقي "ساز و سماع" در یازدهمین رويداد از سومین دوره شب شنبه ها در تماشاخانه پالیز اجرا مي شود.

مجموعه برنامه ي "شب شنبه ها" كه با رويكرد تجربه هاي متفاوت و گفتگوهاي تازه در باب ديدن و شنيدن؛ شنبه هر هفته اجرا مي شود، در هفته هاي قبل ميزبان هنرمندان مختلفي در حوزه موسيقي و پرفورمنس از موسيقي سنتي تا موسيقي تلفيقي و مقامي بوده و با استقبال بسيار خوب مخاطبان مواجه شده است.

در شب شنبه یازدهم كه روز شنبه 21 اسفند ماه در دو سانس در ساعت 20:00 و 22:00 برگزار مي شود، پرفورمنس موسیقی "ساز و سماع" با حضور محمد مبصریان: آهنگساز و خواننده، مجتبی ضیایی: پیانو و رهبر گروه، داود قنبری: دف و سازهای کوبه ای، امیر فرزانه: فلوت، آمیتیس ایوانی: گیتار آکوستیک، رضا علی نوری: تنبور، امین نجف زاد: پرکاشن، احمد جواهری: ویلن، عارف ایوانی: درام، محمد حسین سخانش: گیتار الکتریک، محمد اسدی: گیتار باس، آذین کریمی راد: دکلمه، نوید سیادت: سماع، آصف جاودانفر: سماع، علیرضا مراد زاد: سماع و مجید سیادت: برنامه ریزی و هماهنگی؛ اجرا خواهد شد.

گروه محمد مبصریان با هدف آشنایی نسل جدید با ادبیات کلاسیک و مضامین ادبیات کهن، آشنایی با چرخ سماع به عنوان یکی از رسوم آیینی کشور فعالیت خود را در سبک موسیقی تلفیقی و با استفاده از مضامین عرفانی آغاز کرده و هماهنگی حرکات سماع گر با نوع گویش خواننده و ضرب آهنگ موسیقی از ویژگی های برجسته این اجرا خواهد بود.

در اين برنامه ها، رضا دادويي (طراح و مدیر پروژه)، مهدی خان ‏محمدی (مدیر اجرایی)، سیامک قطاعی (مسئول امور داخلی و هماهنگی)، امیر خرازی (برنامه ریز)، احسان سبحانی (صدا بردار)، سروناز نانکلی، علی امیری و مهدی شفیعی (گروه اجرايي) و پوستر و بروشور (مونا حمزه) حضور دارند.

علاقمندان مي توانند براي تهيه بليت به سايت تيوال مراجعه نمايند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q