۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 01:52 ق.ظ

دلیل حذف باسابقه‌ترین خواننده تیتراژ از «سه ستاره» چه بود؟علی لهراسبی: یک نفر در این باره پاسخگو باشد

علی لهراسبی: یک نفر در این باره پاسخگو باشد
نوای فارس: خواننده قدیمی حوزه موسیقی پاپ با اشاره به حذف غیرمنطقی نام و اثرش در  برنامه "سه ستاره"، انتخاب هایی به دور از نظر مخاطبان و مدیریت شده را اصلی ترین دلیل این ماجرا عنوان گرفت.

انتخاب هایی که نبود نام لهراسبی به سوال بزرگ اهالی موسیقی و مردم تبدیل شده است و هیچ پاسخی نیز به آن داده نمی شود و کسی پاسخگو نیست.

این خواننده که در سالهای گذشته تيتراژهايي چون: پيله هاي پرواز،عبور شيشه‌اي، دلنوازان، فاصله‌ها، شيدايي، همه چيز آنجاست را اجرا کرده و به شدت این آثارش در بین مخاطبان موسیقی مورد توجه قرار گرفت، بعد از ٢ سال تيتراژ پرطرفدار سریال «آرام ميگيريم» ر ا امسال خوانده است.

این اثر که بالغ بر 50 شب روی آنتن رفته و هنوز هم پخش آن ادامه دارد، در لیست منتخبین تیراژ این برنامه قرار نگرفته است و بدون هیچ توضیحی از بین نامزدهای این بخش حذف شده است.

پیگیری خبرنگار ما برای گفتگو با این خواننده باپاسخ کوتاه این خواننده همراه شد و علی لهراسبی در این باره معتقد است: «من فقط حرفم یک چیز است. این قبیل جشنواره ها و انتخاب ها همیشه در رسانه های مختلف بوده و هست. همیشه هم انتخاب‌هایی انجام شده ولی در این  برنامه اصرار دارند که انتخاب‌هایی را که هیات داوران انجام داده را گزینش کنند. من متوجه نمی‌شم که این انتخاب‌ها، انتخاب مردم است یا انتخاب هیات داروان؟! اگر انتخاب مردم است که باید همه تیتراژها در لیست باشند و انتخاب ها بر اساس رای مردم انتخاب شوند. ولی اینکه لیست به نظرسنجی گذاشته شود، قطعا اتفاقات نامحترمی افتاده. مردم بایستی در این قبیل انتخاب ها به گزینه مد نظر و سلیقه خودشان رای دهند نه لیستی که با سلیقه و نظر گروهی ناشناس تدوین شده است و به زودی در این باره حرف می‌زنم.»

لهراسبی از اظهار نظر بیشتر در این باره خودداری کرد و اعلام کرد که به زودی در یک گفتگوی تفصیلی در این باره صحبت خواهد کرد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q