۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 02:11 ق.ظ

در شبی پرستاره و برای اولین بار در تهران،سوپراستار سینمای ایران روی صحنه خواند!

سوپراستار سینمای ایران روی صحنه خواند!
نوای فارس-مهسا مقیلان: «محمدرضا گلزار» بازیگر نام آشنا و سوپراستار سینمای ایران، که فعالیت هنری خود را از سال های دور با نوازندگی در گروه «آریان» آغاز کرد؛ اکنون چند سالی است که دوباره به فعالیت در موسیقی داخلی ایران بازگشته و این بار جدی تر از همیشه برای دوست دارانش می خواند و آثارش را یکی پس از دیگری منتشر می کند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی «نوای فارس»، بازیگر فیلم‌ »سلام بمبئی» روز جمعه 20 اسفند ماه 95، این بار در قالب یک خواننده ی حرفه ای و روی صحنه ی سالن میلاد نمایشگاه تهران، در مقابل هوادارانش قرار گرفت و با استقبال کم نظیری مواجه شد.

در ابتدای برنامه کلیپ کوتاهی از آثار سینمایی گلزار برای حاضرین سالن پخش شد که همین تصاویر به شور و شوق هواداران وی، اضافه می کرد و انرژی جمعیت برای دیدار با آقای سوپراستار را بالا می برد.
پس از پخش این تصاویر بالاخره «محمدرضا گلزار» روی صحنه همراه با ارکسترش ظاهر شد و همراه با جمعیت، قطعه ی «باورکن دنیامی» را خواند.

«بگو آره» نام آهنگ ریتمیک دیگری بود که اجرا شد و پس از آن، «محمدرضا گلزار» از هوادارانش تقاضای 1 دقیقه سکوت به احترام هنرمند فقید، یعنی «مرتضی پاشایی» را داشت و این مقدمه ای بود برای آغاز قطعه ی اسلو و عاشقانه ی «روز برفی»؛ و همخوانی یک دست حضار که فضایی عاشقانه را به سالن بخشیده بود.

از نکات قابل توجه این کنسرت، حضور هنرمندان زیادی، از جمله: «بهمن فرمان آرا»،‌ »زانیار خسروی»،‌ »ساره بیات»، «حسین یاری»، «پانته آ بهرام»،‌ «هومن سیدی»،‌ «یکتا ناصر»، «منوچهر هادی» و «اشوان» بود که در این برنامه به اجرای «محمدرضا گلزار» نشستند و شبی پرستاره را برای اولین کنسرت رسمی این هنرمند در پایتخت،‌ رقم زدند.

«کارو به اینجا رسوندی»، «لعنتی»، «دلم شکست»، «نگو نه»، ‌«از تو چه پنهون»، «خوبه دنیامون»، «جات خالیه»،‌ «بهت عادت کردم» و «چی شد» قطعاتی بودند که به ترتیب با استقبال پرشور هواداران گلزار یکی پس از دیگری اجرا شدند و در شرایطی که انتظار می رفت ‌«چی شد» آخرین قطعه ی اجرا شده باشد، «محمدرضا گلزار» هوادارانش را با اجرای یک آهنگ دیگر غافلگیر کرد و قطعه ی ‌«بگو آره» مهر آخر اولین سانس از اولین کنسرت رسمی آقای سوپراستار در سالن میلاد تهران شد.

از حواشی جالب این کنسرت،‌ تک نوازی کوتاه گلزار با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس،‌ پرکاشن و درامز بود که با تشویق و استقبال زیاد حاضرین در سالن مواجه شد.

در این این کنسرت گروه «ریزار بند» به نوازندگی «خشایار جوزی» (گیتار الکتریک)، ‌«علیرضا الیاسوند»‌ (گیتار الکتریک)،‌ »بنیامین بیانی»‌ (ساکسیفون)،‌ »حسن فراهانی» (ترومپت)، «علی شقاقی»‌ (گیتار بیس)، «فرزاد قماشچی» (درامز)، «ماکان یعقوبی» (پرکاشن)، با همخوانی «بهناز حکیم»، «نیلوفر لطف آور» و به رهبری «حامد برادران»، «محمدرضا گلزار» را همراهی کردند.

گفتنی است که این برنامه، در یک شب و طی دو سانس به همت شرکت فرهنگی هنری «اکسیر نوین» و با تهیه کنندگی «محمرضا خانزاده»، در سالن میلاد نمایشگاه تهران انجام شد و با استقبال خوب هواداران این سوپراستار مواجه شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های علی مجلسی را از این کنسرت ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q