۱۴۰۳ هفدهم ارديبهشت - 08:37 ق.ظ

مستر کلاس نیما مسیحا در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود

 مستر کلاس نیما مسیحا در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: نیما مسیحا خواننده با سابقه و قدیمی موسیقی کشورمان پس از چندین وقت سکوت با خبر برگزاری مستر کلاس هایش به عرصه موسیقی بازگشت. برگزاری مستر کلاس های نیما مسیحا  که شروعی دوباره برای فعالیت های موسیقیایی مسیحا محسوب می شد قرار بود در تاریخ 26 و27 اسفند ماه سال گذشته با همکاری بنیاد رودکی برگزار شود، اما این تاریخ تغییر کرد.

بنیاد رودکی علاوه بر فعالیت در بخش های دیگر امسال با تصمیم به برگزاری مستر کلاس های این خواننده، در جهت استعداد یابی این حوزه نیز گام برداشت. ملیکا تهرانی وسبحان اکرامی از مدرسانی هستند که این کارگاه را همراهی خواهند کرد. در پایان دوره گواهینامه پایان دوره رسمی کاملا معتبر و قابل استعلام توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی  به هنرجویان تعلق می گیرد، به هم چنین هدیه ویژه ای به برگزیدگان این کلاس اهدا می شود. این هدیه برای نفر نخست قطعه ای رایگان با شعری از بابک صحرایی، آهنگسازی علیرضا قرایی منش و تنظیم علیرضا اسکندری  و اخذ مجوز انتشار خواهد بود. سه نفر برتر نیز مدرک رسمی ویژه ای از سوی نیما مسیحا دریافت می کنند.

این کارگاه آموزشی و استعداد یابی ویژه آقایان بوده و در طی دو روز برگزار می شود. شرکت کنندگان در این کارگاه باید برای خواندن دو قطعه موسیقیایی در ژانر پاپ و یا پاپ کلاسیک آماده داشته باشند به علاوه برای بهره برداری مفید از این مستر کلاس هنرجویان باید یا دوره های آوازی گذرانده و یا از استعداد ذاتی در امر خوانندگی برخوردار باشند.

تاریخ برگزاری این کارگاه که پیش از این قرار بود در سال گذشته برگزار گردد، به 4 و 5 اردیبهشت ماه سال جاری تغییر یافت. این جا به جایی زمانی به علت نزدیکی به عید نوروز و مشکلات رفت و آمد برای هنرجویان غیر تهرانی اتفاق افتاد. کسانی که بلیت ثبت نام را تهیه نموده بودند می توانند با همان بلیت در تاریخ جدید حضور پیدا کنند.

علاقه مندان برای شرکت در این کلاس ها می توانند از طریق سایت www.iranconcert.com (بخش همایش ها) اقدام به تهیه بلیت نمایند.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q