۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 02:13 ق.ظ

5 فروردین همزمان با عيد نوروز و فصل يكپارچگى ايرانيانبنیامین «کنسرت شب فرشتگان» را در سن خوزه روی صحنه می‌برد

بنیامین «کنسرت شب فرشتگان» را در سن خوزه روی صحنه می‌برد
نوای فارس: خواننده فیلم «سلام بمبئی» که این روزها در خارج از کشوربه سر می‌برد، از برگزاری کنسرتی نوروزی در آمریکا خبر داد.

بنیامین بهادری که با جدی‌تر شدن آغاز پروژه ساخت «سلام بمبئی 2» گفته می‌شود زمزمه آغاز مذاکرات برای حضور این خواننده در دومین قسمت این فیلم جدی‌تر از قبل به میان آمده است، برگزاری کنسرت بزرگ سن خوزه را تنها اجرای برنامه‌اش در آمریکا دانست و اعلام کرد که به جز این کنسرت، اجرای دیگری را برای عید نوروز مد نظر ندارد.

بنیامین بهادری که 25 مارچ (5 فروردین) را تاریخ رسمی برگزاری این کنسرت در سن خوزه اعلام کرده، درباره این برنامه معتقد است: «چند روزى هست كه براى يك مسافرت غير كارى و خانوادگى به آمريكا آمدم و قرار نبود در اين سفر و قبل از تور بزرگ 2018 كه حدود بيست شهر خارجى را در امريكا و كانادا و اروپا در بر خواهد گرفت، كنسرتى در آمريكا داشته باشيم. ولى به دليل درخواست هموطنان عزيز ايرانى در شهر سن حوزه كه شخصاً يكى از بهترين خاطرات كنسرتى را با عزيزانم در همين شهر تجربه كرده‌ام و همزمانى عيد نوروز و فصل يكپارچگى ايرانيان، قرار بر اين شد كه در روز شنبه پنج فروردين و به عنوان يك جشن موزيكال ايرانى در شهر سن خوزه كنسرت بزرگى را با همراهى همه هموطنان ايرانى و فارسى زبان برگزار كنيم».

بنیامین همچنین درباره احتمال تمدید این اجرا و برگزاری آن در شهرهای دیگر آمریکا نیز گفت: « تور بزرگ گروه بنيامين موزيك در آمريكاى شمالى به اميد خدا در سال 2018 برگزار خواهد شد و اين كنسرت به عنوان يك برنامه نوروزى است و احتمالاً شهر ديگرى اضافه نخواهد شد.»

گفتنی‌‌ست بنیامین بهادری 18 جولای سال گذشته نیز در کنسرتی بزرگ در سن خوزه پذیرای بیش ازسه هزار ایرانی مشتاق بود و سپس در شهر لس آنجلس و سالن نوکیا نیز از حدود هفت هزار ایرانی میزبانی کرد.

بلیت‌های کنسرت بنیامین در سن خوزه که تحت عنوان «كنسرت شب فرشتگان» برگزار خواهد شد در سایت   www.Ticketmaster.com  قابل خریداری و رزرو است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q