۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 09:18 ب.ظ

علی ضیا «مجنون» را با صدای «بیداد» رونمایی کرد

علی ضیا «مجنون» را با صدای «بیداد» رونمایی کرد
نوای فارس: قطعه «مجنون» با صدای بیداد در برنامه «فرمول 1» با مجری گری علی ضیا رونمایی شد.

امیر قهرمانی با نام هنری «بیداد» متولد ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۶۸ در تهران است. وی از کودکی آموزش موسیقی را آغاز کرد تا بتواند اکنون به عنوان یک موزیسین موفق خود را معرفی کند."بیداد" خواننده و آهنگساز است و تاکنون آهنگ سازی قطعات زیادی را انجام داده است. سبک خواندن "بیداد" یک سبک متفاوت و به تعبیری جدید است که به دستگاه های موسیقی ایرانی آسیب نمی زند بلکه می تواند گوش شنونده را برای بیشتر شنیده شدن ترغیب کند.

قطعه ی (مجنون) که ترانه ی آن به قلم 'احمد امیرخلیلی' نوشته شده و 'سیاوش رحمانی' تنظیم آن را برعهده داشته، به تهیه کنندگی 'حمید خسروبیگی' منتشر شد. گفتنی است که این قطعه به احترام شهدای جزیره مجنون ساخته شده و اثری است که برای نخستین بار در برنامه تلویزیونی 'فرمول یک' با تهیه کنندگی و اجرای 'علی ضیا' رونمایی و اجرا شد.

علی ضیا نیز اعلام کرده است که از این پس همکاری های متعددی با "بیداد" انجام خواهد داد و مخاطبان شاهد برنامه ای متفاوت خواهند بود.

حمید خسروبیگی در این خصوص اعلام کرد: نخستین آلبوم "بیداد" اوایل سال ۹۶ روانه بازار موسیقی خواهد شد و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. این آلبوم فضاهای مختلف موسیقی را در بر میگیرد و مجموعه ای است که در آن با نوازنده ها و هنرمندان به نامی همکاری کرده ایم.

وی همچنین در ارتباط با فعالیت های دیگر این خواننده اعلام کرد: پس از تولید آلبوم،تور کنسرت های "بیداد" را آغاز خواهیم کرد و در مورد دیگر فعالیت ها و همکاری های "بیداد" از طرف ما، برنامه ها و خبرهای هیجان انگیزی وجود دارد که به زودی در اختیار دوستداران قرار می دهیم.

در ادامه میتوانید قطعه «مجنون» را با صدای «بیداد» از نوای فارس بشنوید و دانلود کنید:
این قطعه زیبا را در نوای فارس بشنوید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q