۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 03:35 ب.ظ

نیمه دوم تور کنسرت های عیدانه

نیمه دوم تور کنسرت های عیدانه
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: در روز های آغازین سال ۹۶ در ادامه اجراهای پر شور اسفند ماه شاهد اجراهای نوروزی از خوانندگان مختلف پاپ بودیم. خطه شمالی و جنوبی کشورمان بیشترین میزبانی را از تور کنسرت های عیدانه داشته اند. در نیمه دوم عید نوروز نیز شاهد دنباله این اجرا ها هستیم. خوانندگان پاپ در نخستین نفس های سال ۹۶ در شهر های ساری، رامسر، انزلی، تهران،... با طرفداران خود دیدار می کنند.

۷ فروردین

- در تور های نوروزی امسال محمد علیزاده «گفتم نرو» را به رامسر می برد. این خواننده پاپ که امسال رکورددار برگزاری کنسرت در شهر تهران بود، روز هفتم فروردین در سالن تله کابین کنسرت خود را برگزار می کند.

- عماد طالب زاده پس از اخذ مجوزهای لازم، اولین کنسرت خود را در سال ۹۵ برگزار نمود و با استقبال خوب مخاطبانش همراه شد. او عید امسال به شهر رشت می رود و قطعات پاپ خود را در این شهر روی صحنه می برد. تالار مجلل میزبان این دیدار خواهد بود.

- روز هفتم عید «سی سالگی» برای نخستین بار به چالوس می رود. احسان خواجه امیری در سال گذشته جدیدترین آلبوم خود را با نام سی سالگی منتشر نمود و برای اولین بار این آلبوم را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برد. او در نوروز96 قطعاتی از این آلبوم خود را برای هواداران شمالی خود اجرا خواهد کرد. سالن سینما جهان نما در چالوس میزبان این کنسرت است.

- امید حاجیلی که به برگزاری کنسرت های شاد و پرانرژی معروف است، در نخستین ماه سال ۹۶ برای مخاطبان خود کنسرت برگزار می کند. او سفر خود را از جزیره قشم آغاز کرده و پس از آن کنسرت خود را به شمال کشور می برد. 7 فروردین این خواننده پاپ در جزیره قشم با هموطنان جنوبی خود دیدار می کند. این کنسرت در سالن نمایشگاه قشم برگزار می شود.

- در تور نوروزی پاپ حامد همایون با «دوباره عشق» به بندر عباس می رود. این خواننده که اولین تجربه اجرای زنده خود را در جشنواره فجر سال گذشته کسب کرده بود، روز هفتم فروردین در سالن شهید آوینی روی صحنه خواهد رفت.

۸ فروردین

- حمید عسگری که امسال آلبوم خود را با نام «دیوونه وار» منتشر نموده بود برای اولین بار با طرفداران قزوینی خود دیدار می کند. این خواننده در هشتمین روز سال جدید به همت موسسه فرهنگی-هنری «آوای مهر کهن» در سالن نمایشگاه بین المللی قزوین اجرا خواهد کرد.

- سیروان خسروی اواخر سال ۹۵ پس از یک سال کنسرت متفاوت و موفق خود در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد که بلیت های آن در کمترین زمان ممکن به فروش رسید. او در نوروز امسال مهمان هموطنان رامسری می شود. هشتم فروردین خسروی در سالن تله کابین رامسر روی صحنه می رود.

- سفر «گفتم نرو» در خطه شمال کشور ادامه پیدا می کند و محمد علیزاده پس از اجرا در شهر رامسر به همراه گروهش راهی انزلی می شود. انزلی یکی دیگر از شهر های میزبان تور کنسرت های نوروزی است که در سالن همایش های خود از گروه های پاپ پذیرایی می کند.

۹ فروردین

- گروه رستاک که کنسرت شاد خود را  روز سوم عید نوروز در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه برده بود، برای دومین بار در نوروز امسال به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این گروه روز چهارشنبه، ۹ فروردین، تمدید کنسرت سوم فروردین را برگزار می کند.

-  نهمین روز بهار امید حاجیلی و ارکسترش پس از اجرای خود در جزیره قشم، شادی عیدانه را با هموطنان مان در شهر ساری قسمت می کنند. سالن هلال احمر ساری میزبان کنسرت حاجیلی است.

- محسن یگانه در روز های بهاری به شهر انزلی می رود تا با طرفداران شمالی خود دیدار کند. یگانه ۹ فروردین ماه در سالن همایش های انزلی کنسرت خود را برگزار می کند.

- احسان خواجه امیری 9 فروردین ماه به دیدار هوادارانش در رامسر می رود. او پس از اجرای قطعاتی از آلبوم جدید خود در چالوس، «سی سالگی» را در رامسر روی صحنه خواهد برد و بر روی صحنه سالن تله کابین به اجرا خواهد پرداخت.

۱۰ فروردین

- رضا صادقی ۱۰ فروردین ۹۶ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می رود. این خواننده پاپ که در سال جاری جدید ترین آلبوم خود را منتشر خواهد کرد، پس از چند وقت دوباره در برج میلاد با طرفدارانش خاطره سازی می کند.

- امید حاجیلی پس از اجرای کنسرتش در شهر سارس به رامسر سفر می کند. حاجیلی در روز دهم فروردین قطعاتی از جدیدترین آلبوم خود به نام «حاجیلیتو» را در اسلن تله کابین برای مخاطبان خود می خواند.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q