۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 02:48 ب.ظ

تلفیقی از موسیقی جنوبی و مدرن در برج آزادی؛«داماهی» در نوروز برای مردم تهران اجرا کرد

«داماهی» در نوروز برای مردم تهران اجرا کرد
نوای فارس: گروه «داماهی» در ششمین روز از سال 96 کنسرتی را با تلفیق موسیقی جنوب با موسیقی مدرن امروز جهان در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی برگزار کرد.

در این کنسرت که در ساعت 20 روز یکشنبه برگزار شد، دارا دارایی (گیتار باس، آهنگساز)، رضا کولغانی (خواننده)، حمزه یگانه (کیبورد و آهنگساز)، ابراهیم علوی (گیتار، عود و آهنگساز)، همایون نصیری (پرکاشن)، شایان فتحی (درامز) به عنوان اعضای گروه داماهی به روی صحنه رفت.

گروه «داماهی» در این کنسرت قطعات آلبوم اول خود با نام «داماهی» را اجرا کرد. همچنین این گروه از آلبوم دومش که اکنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد نیز قطعاتی را اجرا کرد. آلبوم دوم گروه داماهی طی ماه‌های آینده با ترکیبی از قطعات فارسی و قطعات بندرعباسی با اشعار ابراهیم منصفی منتشر خواهد شد.

«دخترک»، «ترنگ»، «یار عزیز»، «سوگند»، «گل بوته» و «مردن مردانه» از قطعات پرطرفدار داماهی بودند که کولغانی آن‌ها را در این کنسرت اجرا کرد.

گروه موسیقی "داماهی" به سرپرستی دارا داریی و خوانندگی رضا کولغانی در سال 93 تأسیس شد و در سال 94 برای اولین بار در بخش تلفیقی جشنواره فجر به روی صحنه رفت. این گروه در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نیز یک کنسرت را در برج آزادی برگزار کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های مهتاب نظم ده را از این کنسرت ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q