۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 03:42 ب.ظ

آخرین تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»

آخرین تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: آخرین تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» کلهر در ایران برگزار می شود. بهار امسال کیهان کلهر در شهر های مختلف کشورمان آخرین اثر خود روی صحنه می برد.

 تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» از جمله کنسرت های پر طرفدار سال گذشته بوده است و علاوه بر تهران در شهر های شیراز، بوشهر، اهواز، همدان، اردبیل، رشت، کرمان، زاهدان، اراک و سنندج،... برگزار شده است. کلهر همچنین در کنسرت دو نوازی خود  به همراه باغلاما اردال ارزنجان نوازنده ترکیه ای ساز باغلامارا در آذر ماه سال گذشته، نواخت.

کیهان کلهر نوازنده چیره دست کمانچه، متولد سال 1342 در کرمانشاه است. او به عنوان آهنگساز و نوازنده برای آلبوم های «بی تو به سر نمی شود»، «فریاد»، «باران» و «فراتر از نقشه جغرافیا» و «غزل» نامزد جایزه «گرمی» شده است. در سال گذشته نیز آلبوم موسیقیایی «Sing Me Home» که کیهان کلهر در آن به نوازندگی پرداخته بود، برنده جایزه گرمی  سال 2017 شد.

«پردگیان باغ سکوت» ۳۰ فروردین در شهر رشت٬ ۱ اردیبهشت در شهر کاشان، ۳ اردیبهشت در شهر شیراز٬ ۵ اردیبهشت در شهر اصفهان و ۶ اردیبهشت ماه در شهر یزد اجرا خواهد شد. در این کنسرت ها سه نوازنده سرشناس دیگر به نام های هادی آذرپیرا (تار)، نوید افقه (تمبک) و علیرضا بهرامی‌فرد (سنتور) صدای کمانچه کلهر را همراهی می کنند.منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q