۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 04:35 ق.ظ

گروه «نغمه های سکوت» بهار در نیاوران به صحنه می رود

گروه «نغمه های سکوت» بهار در نیاوران به صحنه می رود
نوای فارس: کنسرت گروه «نغمه های سکوت» به سرپرست و آهنگساز نگار دستمالچی و خوانندگی دانیال معمارنژاد 31 فروردین در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.

این کنسرت در دستگاه همایون و  آواز اصفهان اجرا می شود و قرار است قطعاتی چون پیش در آمد ، آواز در آمد جامه دران حصار ، سوز و گداز،لیلی و مجنون ،تکنوازی سنتور با عنوان" قطعه ناتمام "،تصانیف "دل تنگ"،نگارینم،برف,گنجشک و تویی دریا منم ماهی" و قطعه گروهی پروانه در این کنسرت اجرا شود.

اشعار این کنسرت از شعرایی چون مولانا، شفیعی کد کنی و فریدون مشیری انتخاب شده است.

در گروههای نغمه سکوت هنرمندانی چون امیر ادراکی (کمانچه)، آرمین امیری (تار)، رامبد حسینی (عود)،رامتین ربن شه (تمبک) و نگار دستمالچی که علاوه بر آهنگسازی این کنسرت سنتور نیز می نوازد.

نگار دستمالچی درباره تاریخچه گروه نغمه سکوت گفت :گروه نغمه های سکوت در سال 1388در رشت تشکیل شد.در ابتدا به خاطرنوع  کار اعضای بیشتری در آن  حضور داشتند . در سال 1394 توسط نوید دهقان با دانیال معمارنژاد آشنا شدم که صدای ایشان با فضای کار من کاملا هماهنگ بود  و ما اجرایی به نام برف و گنجشک را در سالن خاتم الانبیای رشت روی صحنه بردیم و تصمیم گرفتیم این اجرا را فرهنگسرای  نیاوران هم داشته باشیم .که اگر در زمستان انجام می شد شاید با مضمون برف و گنجشک جلو می رفتیم ولی به دلیل ترافیک کنسرتها و به دلیل مشکلات گرفتن مجوز کار با تاخیر به بهار 1396 رسید .
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q