۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:50 ب.ظ

برای اولین بار در ایران؛شهاب صادقی کنسرتی به سبک الکترو-هاردراک برگزار خواهد کرد

شهاب صادقی کنسرتی به سبک الکترو-هاردراک برگزار خواهد کرد
نوای فارس: شهاب صادقی و گروهش در اجراهای پرانرژی خود نشان داده اند که طرفداران راک می توانند اجراهای زنده و پرهیجان را در ایران بدون هیچ مشکلی تماشا کنند.

شهاب صادقی اولین آرتیست مجاز سبک هاردراک ایران می باشد که با مدیریت قوی، ذهنیت منفی و تصور پیشین مسئولین را نسبت به سبک راک تغییر داده و این سبک را در ایران به رسمیت جا انداخته است و راه دیگر خواننده های راک را هموار ساخته است.

شعار معروف گروه شهاب صادقی "تزکیه و تخلیه" می باشد. با این مضمون که جوانان هنرشناس و طرفداران این سبک می‌توانند در محیطی سالم و فرهنگی و به دور از حاشیه ها و جهت گیری های مرسوم در غرب، در سلامت اخلاقی کامل احساساتشان را ابراز نمایند.

گروه شهاب صادقی به غير از بازنوازی موزیک های فاخر گروه‌های راک مطرح دنیا، آهنگ‌های ساخته‌ی خود را نیز برای طرفداران اجرا می‌کنند كه موجب استقبال شدید قرار گرفته است.

اولين كنسرت سال ٩٦ این گروه 31 فروردين ماه در برج آزادی برگزار مي‌شود و قرار بر این است که ۷ قطعه از آلبوم در حال ضبط را با تنظيم الکترو- هاردراک اجرا کنند و به طرفداران خود این نوید را داده است که شاهد یکی از پرانرژی ترین اجراها خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com بلیت‌های این رویداد را تهیه نمایند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q