۱۴۰۳ بيست و نهم فروردين - 12:46 ق.ظ

جزییات کلاس های کوشان حداداولین دوره کلاس های میکس و مسترینگ کوشان حداد در سال جدید

اولین دوره کلاس های میکس و مسترینگ کوشان حداد در سال جدید
نوای فارس – مهرنوش گرمابی : کوشان حداد یکی از با سابقه ترین افراد در حیطه تنظیم و میکس و مسترینگ، که تا کنون همکاری های موفقی  را با محسن چاووشی، فرزاد فرزین، بهنام صفوی و مهدی یراحی و ... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانیده است و همچنین  با شرکت در فستیوال «وایپ زون» کشور روسیه توانسته مقام های شاخصی را از آن خود کند. دور جدید کلاس های آموزشی خود را در قالب  میکس و مسترینگ و طراحی صدا را برگزار می کند.

کوشان حداد. در خصوص برگزاری اولین دوره از کلاس های میکس و مستر خود در سال جدید عنوان کرد: یکی از دلایل مهمی که باعث شد، تصمیم به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حرفه ای بگیرم این است که   تعداد افراد  کارآمد و متخصص در این بخش در کشور ما بسیار اندک است و  فکر می کنم یکی از دلایل مهمی که باعث به وجود آمدن چنین شرایطی شده در وهله اول نداشتن شناخت کافی افراد نسبت به موضوع است،

او ادامه داد: به طبع وقتی شناختی وجود ندارد علاقه و در نهایت رشد و استعداد یابی هم اتفاق نمی افتد و در ادامه نیز نبود فضا و امکانات  آموزشی لازم است. اغلب کسانی که در این حرفه مشغول هستند. نکات را به صورت تجربی آموخته اند و تحت آموزش آکادمیک قرارنکرفته اند و از طرفی اشخاص به دلایل مختلف تمایل به انتقال اطلاعات و تجربیات شان از طریق آموزش به سایرین ندارند.

وی افزود: من در این دوره سر فصل های آموزشی کامل و جامع را برای علاقه مندان تعیین کرده ام. آموزش ها در سطح مقدماتی  تا پیشرفته در نظر گرفته شده اند و کسانی که آشنایی ابتدایی با نرم افزار ها را داشته باشند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند. مباحث آموزشی به گونه ای  طرح ریزی شده است که هر آن چه نیاز یک  کار حرفه ای است را هنرجویان  فرا بگیرند. در این دوره قصد دارم با نرم افزار ریزن کار کنیم و طراحی صدا، میکس و مسترینگ و همه تکنیک هایی که فکر می کنم جای دیگری نمی توانند آن ها را فرا بگیرند را به هنرجویان آموزش بدهم.

حداد همچنین گفت: به نظرم شرکت در این کلاس ها به  هنرجویان کمک خواهد کرد تا سریع تر بتوانند به هدفشان برسند. البته لازم می دانم این نکته را نیز متذکر شوم که صرف حضور در این دوره ها کافی نیست. درست است که ما سعی کرده ایم تا از بهترین و بروز ترین متد های آموزشی بهره ببریم اما آنچه که از هنرجویان افراد کارآمد و توانمند به وجود خواهد آورد، تمرین مستمر و کسب تجربیات خواهد بود. من معمولاً یک یا دو بار در سال این دوره ها را برگزار می کنم و امسال هم در بهار تصمیم به تشکیل کلاس ها گرفتم.

او در پایان نیز گفت: کلاس ها در 15 جلسه 2 تا 3 ساعت  و در استودیوی شخصی من برگزار خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q