۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 04:05 ب.ظ

کنسرت کوارتت «سبو»؛ موسیقی جاز با حضور جو برگر میره و آندریاس نادسراد

 موسیقی جاز با حضور جو برگر میره و آندریاس نادسراد
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری کوارتت «سبو» به میزبانی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. کوارتت «سبو» طعم موسیقی جاز دارد و با حضور دو نوازنده نروژی روی صحنه اجرا می شود.

آندریاس نادسراد، نوازنده درامز، و جو برگر میره، نوازنده کنتبر باس، دو نوازنده نروژی هستند که در اجرای این کوارتت نوازندگان ایرانی را همراهی می کنند. سهیل شایسته نوازندگی ویولن و ادیب قربانی نوازندگی پیانو را عهده دار است. شایسته تجربه موسیقی جاز را در آنسامبل آدیوس به همراه ادیب قربانی داشته، به هم چنین او  در ارکستر فیلارمونیک تهران و  ارکستر مجلسی به نوازندگی پرداخته است. این نوازنده ویولن تجربه‌ی اجرا و ضبط آلبوم با ترومپت نواز شهیر نروژی نیلز پتر مولوار و درامر سوییسی سامویل روهرر را دارد. وی به همراه آنسامبل آدیوس با ساکسوفونیست مطرح اروپایی اِنزو فاواتا و گیتاریست ایتالیایی مارچِلو پِگین چند اجرا داشته و یک آلبوم در دست انتشار دارد. نوازنده پیانو این کوارتت نیز تجربه حضور در ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و ارکستر کامه راتا را در سوابق خود دارد.
 
آندریاس نادسراد از اساتید دانشگاه اسلو است و با گروه های متعددی همکاری داشته است. جو برگر میلر به‌عنوان نوازنده‌ باس در دو آلبوم اخیر نیلز پتر مولوار حضور داشته و به همراه مولوار جایزه بهترین آلبوم جَز سال را برای آلبوم Buoyancy دریافت نمود. میلر از چهره های برجسته موسیقی جاز اسکاندیناوی محسوب می شود و  پنج آلبوم با گروه Splash Girl تا کنون منتشر کرده است.

کوارتت «سبو» روز جمعه اول اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.
 
منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q