۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 06:57 ق.ظ

اجرای امشب ارکستر ملی ایران را همزمان از رادیو بشنوید

اجرای امشب ارکستر ملی ایران را همزمان از رادیو بشنوید
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی:  جدیدترین کنسرت ارکستر ملی ایران به صورت همزمان از رادیو پخش خواهد شد. ارکستر ملی ایران که فعالیت خود را به صورت رسمی از شش ماه پیش آغاز کرده است، امروز و فردا اجرای هفتم و هشتم خود را تجربه می کند.

این کنسرت در روز های پنجشنبه، 31 فروردین و جمعه، اول اردیبهشت ماه، در تالار وحدت به رهبری فریدون شهبازیان برگزار می شود. در این اجرا محمد اصفهانی جدیدترین خواننده ارکستر ملی برای نخستین بار با این ارکستر روی صحنه می رود. پیش از این علیرضا افتخاری به عنوان خواننده با این گروه همکاری داشته است.

اولین تجربه همکاری محمد اصفهانی  با ارکستر ملی از رادیو پخش خواهد شد. برنامه رادیویی «چراغ» رادیو تهران تصمیم دارد بخش های از این اجرا را به صورت همزمان و زنده پخش کند. این برنامه رادیویی با محوریت موسیقی هر پنجشنبه شب در رادیو تهران روی آنتن می رود.

در قسمت بی کلام این کنسرت قطعاتی از ساخته های فریدون شهبازیان و حسین دهلوی نواخته می شود و در بخش با کلام نیز پنج قطعه از آلبوم «تنها ماندم» با ملودی همایون خرم و تنظیم کامبیز روشن روان، یک قطعه از آلبوم «هفت سین» و قطعه «ای تو همیشه در میان» با صدای محمد اصفهانی شنیده می شود.

علاقه مندان برای دنبال کردن همزمان این کنسرت می توانند ساعت 21 روز 31 فروردین ماه موج رادیوی خود را بر روی موج اف ام 94 تنظیم نمایند.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q