۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:43 ب.ظ

با اجرای 7 قطعه از آلبوم جدید؛شهاب صادقی اولین کنسرت الکترو-هارد راک را برگزار کرد

شهاب صادقی اولین کنسرت الکترو-هارد راک را برگزار کرد
نوای فارس: اولین کنسرت الکترو-هارد راک شب گذشته 31 فروردین ماه با اجرای گروه «شهاب صادقی» در سالن مجموعه فرهنگی برج آزادی به روی صحنه رفت.

در این کنسرت که از ساعت 20:30 آغاز شد، شهاب صادقی را به عنوان آهنگساز و گيتار الکتریک، كوروش زراندوز (گيتار الکتریک)، محمدرضا دلاوری (گيتار باس) و آريا اسدی (درامز) همراهی می‌کردند.

اجرای شب گذشته نخستین کنسرت الکترو-هارد راک در ایران بود. هارد راک یکی از زیرشاخه‌های سبک موسیقی راک است که تحت تأثیر موسیقی بلوز قرار گرفته و در آن اصوات، ریف‌های گیتار و همچنین صدای درامز حجیم‌تر شده و آکوردهای آن نیز با موسیقی بلوز تفاوت دارد. شهاب صادقی این سبک موسیقایی را با فناوری‌های الکترونیکی به صورت مدرن‌تری اجرا کرد.

در کنسرت پنجشنبه شب، گروه شهاب صادقی 7 قطعه از آثار نخستین آلبوم رسمی این آهنگساز و نوازنده راک را به همراه برخی از موسیقی‌های برجسته راک جهانی اجرا کرد. «خلسه»، «کیهان» و «صحنه» برخی از قطعات اینسترومنتالی بود که در کنسرت شب گذشته اجرا شد.

گروه موسیقی شهاب صادقی که از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده، تا کنون توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، تا جایی که با وجود برگزاری کنسرت‌های متعدد در یک سال و نیم اخیر، برای نخستین بار در موسیقی راک ایران بلیت‌های یک اجرایش را در یک ساعت به فروش برساند.

گروه «شهاب صادقی» در سال 93 تأسیس شده و شعار معروف آن «تزکیه و تخلیه» می باشد؛ با این مضمون که جوانان هنرشناس و طرفداران این سبک می‌توانند در محیطی سالم و فرهنگی و به دور از حاشیه ها و جهت‌گیری‌های مرسوم در غرب، در سلامت اخلاقی کامل احساساتشان را ابراز نمایند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو را از این کنسرت ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q