۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 01:28 ب.ظ

کنسرتی خیریه در خیابان‌های شهر تهران؛کاوه آفاق در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان خواند

کاوه آفاق در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان خواند
نوای فارس: کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ-راک در شب 7 اردیبهشت با حضور در یکی از مراکز تجاری تهران و به دنبال آن با حضور در خیابان‌های پایتخت کنسرتی را در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان برگزار کرد.

آفاق هدف خود را از این اجرای خیابانی چنین اعلام کرد: چند سال پیش که آذربایجان لرزید، من وظیفه خودم دیدم که به صورت خودجوش در کنار کوچه و خیابان ساز بزنم و برای هموطنان زلزله‌زده کمک مالی جمع‌آوری کنم. مردم نیز لطف کردند و پول خوبی تأمین شد که آن پول برای زلزله‌زدگان وسایلی تهیه گردید. امروز دوباره بلایی گریبان‌گیر مردم آذربایجان شده که من دوباره وظیفه خودم دیدم که برای حمایت از مردم آذربایجان یک اجرای خیابانی برگزار کنم.

کنسرت آفاق در یک مرکز تجاری و همچنین در چند خیابان شهر تهران در حالی برگزار شد که بیشتر مردم رهگذر به تماشای اجرای او نشستند. در این کنسرت کاوه آفاق قطعاتی چون «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو» را با همراهی گیتار اجرا کرد.

کاوه آفاق اکنون مشغول جمع‌آوری دومین آلبوم رسمی خود است و در روز 20 اردیبهشت نیز یک پرفورمنس موسیقی را به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو را از این اجرا ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q