۱۴۰۳ سي فروردين - 07:20 ق.ظ

اجرای ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» با دو خواننده مطرح اپرا

اجرای ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» با دو خواننده مطرح اپرا
نوای فارس: ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

به گزارش نوای فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگ وهنر واحد 46، در این کنسرت که 19 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود،اركستر فرهنگ و هنر با حضور رشيد وطن دوست خواننده اپرا در اركستر سمفونيك در دوره رهبرى حشمت سنجرى و ماريو تقدسى خواننده اپراى وين و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه اى اپرا) آثارى  از موسيقى كلاسيك، آذربايجان و ايران  را اجرامی کند.

اجراى آثار موسيقى كلاسيك از روسينى، بيزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسيقى آذربايجان از اوزبر حاجى بيكف، توفيق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سليمى، اجراى قطعات موسيقى ايرانى از حبيب الله بديعى، عباس شاپورى، شهرام توكلى و على اكبر قربانی،رپرتوار اجرایی ارکستر  در این برنامه خواهد بود.

ارکستر  فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور رياست دانشگاه واحد ٤٦ تهران و رهبران اركستر على اكبر قربانى و شهرام توكلى به همراه جمعى از دانشجويان دانشگاه موسيقى در سال ١٣٩٣ تاسيس و در تالار وحدت در حضور وزير ارشاد رونمايى شد و تا كنون برنامه هاى موفقى را در تالار رودكى، تالار وحدت و كنسرواتوار چايكوفسكى داشته است. اركستر فرهنگ و هنر با تمركز بر روى دانشجويان رشته موسيقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجويان اين رشته فراهم آورد.

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید 19 اردیبهشت ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می شود و بلیت های این اجرا از هم اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى كاربردى واحد ٤٦ به فروش می رسد.گفتنی است دانشجویان می توانند با ١٠ درصد تخفيف بلیت های این کنسرت را خریداری کنند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q